school

Hey dames ,

Ik zou graag dit met jullie willen delen, ik te kijken of ik niet de enige ben.

Ik word 23 in september en ik heb nog alleen maar een niveau 1 diploma ( dit komt Door overlijden van mijn moeder en daarna een hele enigste depressie) Dus ik wil graag in september een Bbl opleiding volgen .
maar ik voel me zo oud :frowning_face: zijn er meiden die dit ook hebben.

Dat is echt niet raar hoor! Ik heb mensen van 30, 40 in de klas. Niets geks aan.

Je bent nooit te oud om een opleiding te doen!
Ik ben 19 en een paar klasgenootjes van me zijn ook al in de 20. Helemaal niks raars aan, juist goed van je dat je door wilt leren.

Ik zou je zeker door de leeftijd niet laten tegenhouden wij hadden ook wat mensen in de klas die ouder waren en dat ging (naar mijn idee) gewoon goed en ze voelde zich ook gewoon thuis! En ik ga dit waarschijnlijk ook hebben aangezien ik 22 ben als ik ga beginnen met het HBO.

Dat is niet raar hoor. Je bent nooit te oud om te beginnen met een opleiding.

Een aantal klasgenoten van mij op het hbo zijn pas begonnen toen ze 26 waren. Dus nee, als jij graag die opleiding wil doen (wat ik heel goed begrijp), zeker doen!

Als ik jou was zou ik het gewoon doen. Zoals je leest zitten er in heel veel klassen ook mensen boven de 20. En zo niet kun je toch ook denken aan een klas waar ouderen bij zitten. Die heb je toch ook?

Dankjewel dames
super fijn om dit te lezen .
Ik schaam me namelijk echy zo heel erg
ik hen paar jaar heel erg in de knoop gezetten
baal zo erg van mijn zelf. Dus ik wil de daar weer oppakken

Is echt niet erg, mijn zus is 25 en doet op dit moment ook een bbl opleiding op het mbo.

Welke niveau volgt ze nu als ik vragen mag

gewoon doen. beter nu dan wanneer je 40 bent ofzo. je bent nooit te oud om te leren en een startkwalificatie verhoogt je baankansen.