School, zwarte schaap

Hey lieve meiden,
Ik heb een probleem,
Ik zit altijd in klassen waarbij het aantal van de meisjes oneven is.
Bij groepen maken, bijv bij gym ben ik dan altijd het meisje dat als laatste word gekozen. maar als je nou groepen moet maken van tweetallen, heb ik niemand.
De jongens hebben wel een even getal, dus kan ook niet met een jongen.

23 mensen, 1 meisjes --+ ik, alleen. &10 jongens.

Ik ben niet de populairste.
Heb geen vrienden at school :s

Kussjeesss…
Wil graag jou adviees.

leer nieuwe mensen kennen, & een nieuw schooljaar begint, perfecte kans toch? misschien komen er nieuwe meiden naar je klas/school …?

En zo niet…

vraag ook een keer iemand, er zijn vast mensen die ook verlegen zijn en automatisch naar elkaar toe trekken, misschien kun je dan meer met zulke mensen omgaan.

stuur een keer een krabbel of begin een msn gesprek met een paar meiden uit je klas, misschien hebben jullie wel een hoop gemeen en spreken jullie wat af in de vakantie =)

Het kunnen ook de kleine dingetjes zijn. Laat iets thuis liggen (potlood, pen, puntenslijper whatever) en je zit in de klas en doet net alsof je het vergeten bent. Nou dan kun je iemand vragen en die pakt dan een pen voor je, en dan kun je de opmerking maken zo van “oh wat een leuke etui! waar heb je die vandaan?” ofzo, en dan zegt diegene iets terug en kun je een gesprekje maken…

Of “wat een leuke trui/shirt” blabla, het kan van alles zijn!
Mensen houden van complimentjes, haha, dus die persoon denkt misschien “oh wat aardig” en zal verder met je praten.

Sta open voor mensen, en kijk niet alleen naar de meisjes, maak ook vrienden met jongens… zo kom je vanzelf in aanraking met andere meisjes… !

Das echt kut, ik hoop dat je snel vrienden krijgt. op de basisschool was ik ook zo.

[i]Je moet proberen om je te bemoeien met andere(Niet op slechte manier.
maar gewoon als een paar mensen aan het praten zijn gewoon mee in het gesprek gaan, wand dan vinden ze je vanzelf wel aardig zoniet.
dan moet je het gewoon nog eenx proberen bij andere mensen ,
en die je niet aardig vonden je moet gewoon denken schijt aan jullie .
ik heb mijn eigen leven en meot gewoon doorgaan met de mijne .

Hoop dat je er iets aan hebt.:grinning:[/i]

Als je hele klas een oneven aantal moet, dan moet er gewoon ergens een groepje van 3 komen.

overplaatsen

Ik heb precies hetzelfde probleem…
en anders met judo ofzo met gym ga ik ook niet graag met een jongen, als dat wel zou kunnen. Met schoolreisjes is het ook nogal irritant enzo, zie er ook nogal tegenop om een week weg te gaan met school.
Zelf weet ik ook niet echt wat je ertegen kan doen.
Ik heb me er eigenlijk maar een soort van bij neergelegd, alleen met dat soort dingen als gym baal ik er ook van.
Ik denk eigenlijk dat je gewoon je zelf moet zijn en dan inderdaad een gesprek met iemand aangaan. Het helpt misschien ook als je gewoon vaak lacht en vrolijk bent, dan werken anderen ook liever met je samen.
Xx.