School volhouden, voor zomervakantie:s

De zomervakantie is weer inzicht, en dan is school voor mij moeilijker volhouden. Is dat bij jullie ook zo? Hoe gaan jullie de school volhouden voor de zomervakantiexD xx

Het idee van blijven zitten motiveert me genoeg om deze laatste paar weken nog extra mijn best te doen.

heeeel veel slapen (: op school, ga toch al niet over

ik begin nu eigenlijk net op gang te komen :’]

Ohhh jaa, dat heb ik ook! Ik weet ook niet hoe ik dat ga doen… En ik heb nu juist ook zo veel PTA toetsen dus dat zit echt niet mee.
Mja eigenlijk moet ik voor morgen nog n boek gelezen hebben + heeel veel wiskunde afhebben dus daar ga ik zo maar eens aan beginnen =_=

OH GOD.
nog 19 schooldagen en toetsweek.

i’m gonna survive :grin:

Ik heb nog 2 weken les, en dan toetsweek!!! Dus nog 9 lesdagen! Met die gedachte overleef ik het wel; 2 lesweken, 1 toetsweek, 2 projectweken.

ik weet het niet.
ik kan me er niet toe zetten.
maar dat is het hele jaar al zo

Heee, dit heb ik dus ook!
Ik heb echt helemaal geen zin meer om te leren…

ik weet wat je bedoelt =s , maar blijven volhouden! =)

Geen idee doe dit jaar voor de 2e keer en me cijfers zijn nu heel goed en zakken amper als ik een slecht cijfer zou halen, dus mijn motivatie is ver te zoeken met dit weer…

deze week 6 toetsen, ik hou dit echt niet langer meer vol. stomme school. ik vind het alleen leuk om ernaartoe te gaan omdat ik mn vrienden dan weer zie. ik ga toch wel over, ik moet wel écht hele rare punten gaan halen wil ik niet over gaan, dus ja.

Niet, gek worden en verdwijnen. Dan vermaak ik me later weer met gezeur van de leraren.

Hier hetzelfde. Cijfers staan zo vast, dat als je een laag punt haalt je cijfer nauwelijks meer zakt.

nog 7 weken, ik hou egt niet vol.
zit met mun kop in de vakantie en maak dus geen huiswerk meer- leer niet meer. kep egt helemaal genoeg van school.
ik ga het dezeweken egt verkloten maar dat maakt me niet uit,
het is nu voor mij naar school[niksdoen]- thuis leuke dingen doen

oke het klinkt heel dom. maar ik sta er nog wel goed voor dus ik kan nu wel onvoldoendes halen

Voor mij ook , ik ben nou veel onrustiger :slightly_smiling_face:

Ik vind het moeilijker om me te concentreren maar ik weet dat, wat er nu ook gebeurt, ik overga. Zelfs als ik voor al mijn toetsen een 1 haal ga ik volgens mij nog over. En ik ga nog naar Parijs en daarna ben ik klaar. Heerlijk :slightly_smiling_face:

lalala ik heb 17 juni al vakantie. :kissing: