School verwisselen

Heyy ik heb echt een probleem

Ik overthink heel veel en heb daar echt problemen mee, maar mijn probleem nu is dat ik volgend jaar een nieuwe opleiding ga doen.

Het is inmiddels bijna 4 jaar geleden dat ik op t vmbo ruzie had met een meisje. Ik ging met de verkeerde mensen om die altijd ruzie hadden met andere en soms werd ik daarin meegesleept. Ik verschilde twee jaar met het meisje (waarmee ik ruzie had) maar toch ben ik bang dat ik bij haar in de klas weer kom op het MBO. Heeft iemand tips voor mij aub? T is ook echt een hele andere school en ze liep twee jaren voor. Maar ik weet dus niet op welke school zij zit en welke opleiding etc etc.

Kort om: ik ben bang dat ik in de klas kom met mensen uit het verleden. Heeft iemand tips? Of aub ervaringen delen?

Ik zou denk ik gewoon naar die school gaan, het is namelijk al een tijdje geleden en de kans is klein dat je haar weer tegenkomt. En misschien weet zij de ruzie niet eens meer.
En waarom zou je bij haar in de klas komen als het 4 jaar geleden is op VMBO en zij toch 2 jaar ouder is?

Ik heb echt geen idee, dat is dus mijn probleem met overthinken​:cry:. Ik ga er echt kapot aan en t is zo moeilijk om ervan af te komen. Je gedachtes nemen je over :frowning_face:.