School uniformen

Donner wilde school unifromen terug laten komen. -.-

http://reporter.msn.nl/?f=details&hdl_id=26055

gelukkig issie van zijn ‘geweldige’ ideetje afgestapt x]

Hihi staat er: Hij opperde dat jongeren minder snel in de schulden terecht komen als ze niet langer de blits kunnen maken met dure kleding.
Geweldig :grinning: Gelukkig dat het niet zo is, though.

Als het door zou gaan, dan zouden we ook elke zondag verkleed bij elkaar komen x’]
Net zoals in Japan :3

Die Donner heeft wel vaker van die rare ideëen: hij wilde graffiti ook al harder gaan aanpakken.

af maken die handel x] nee grapje,

hij moet gewoon niet zo zeiken. Maar iedere zondag een Verkleedfeestje, zie ik wel zitten is het iedere week een beetje carnaval :beer:

I love Japanese school uniforms~
Maar nee, laat mij maar lekker m’n eigen kleren dragen en die school uniforms draag ik wel op een cosplay of zo :'D

Ik denk dat het niet nodig is. Opzich lijkt het me wel grappig als iedereen hetzelfde aan moet, maar danmoet het een leuk pakje zijn en niet iedereen vind hetzelfde leuk. En niet alles staat iedereen even goed.

Iew nee, lijkt me helemaal niets, zo’n schooluniform. Dan kun je nooit meer je leuke kleren aan naar school! Dan… ziet niemand je kleren meer als je iets superleuks hebt gekocht! dat is toch stom.

Maar die zijn ook gewoon zo kawaii n______n

Maar de japanse jeugd dragen die dingen al vanaf ze naar de kleuterschool gaan(dacht ik) en die dragen ze dus ook de hele week.
Dus op zondag gaan ze verkleed als hun favo anime/manga character, in gothic lolita outfit, decora outfit, noem maar op, en komen ze samen in een district als Harajuku om foto’s van zich te laten nemen.
Om te laten zien dat ze ook gewoon een identiteit hebben, en om lol te hebben.
Het is ook een hele dure hobby, want een hoop kleding wordt ook zelf gemaakt.

Als de info niet klopt, verbeter het dan a.u.b :3

Gelukkig gaat het niet door, ik moet er niet aan denken heel de school in dezelfde pakkies die waarschijnlijk ook nog 10 maten te groot zijn en totaal geen model in zit.

Maar aan de andere kant is het ook wel weer goed omdat je dan de verschillen tussen arm & rijk niet goed ziet.

Van mij hoeft het niet :stuck_out_tongue: maar aan de andere kant, er zijn mensen die hier geen merkkleding etc kunnen betalen, en daarop aangekeken worden… met dat soort dingen vind ik het juist een hele goede zaak!

Thank the Lord…
Als wij met schooluniformen moeten gaan rondlopen, ga ik die kerel vermoorden in zijn slaap…

dat met die graffiti vind ik trouwens echt geen slecht idee hoor!