'School' tas.

Hallo meiden van Girlscene!
Ik heb even een vraagje… (Alle topics die over tassen gaan reageren niet, ik heb deze vraag al meerdere malen in verschillende topics gesteld en ik krijg maar geen antwoord…)
Ik ben op zoek naar een schouder schooltas, maar niet een echte school school tas zegmaar als je begrijpt wat ik bedoel. haha.
iets zonder teveel glammer en studs e.d… Heeft iemand een idee?
Mijn budget is max €50,- Als het trouwens een leren tas is (geen cowboybag die heb ik al) wil ik hier wel wat meer voor uitgeven :slightly_smiling_face:
Ik vind dit een zeer mooie tas, maar hij was in mijn ogen gewoon een tikkeltje te groot als schooltas…:

Ik vind veel tassen van Invito ook erg mooi maar is dit wel handig als schooltas? stevig genoeg, groot genoeg e.d.
Heel erg bedankt als jullie reageren :flushed:

xxx

Up?? :blush:

Je kan ook eens bij manfield o.i.d. Gaan kijken. Hebben ze vaak leren tassen die ook wat groter zijn. Ik verkies leer boven synthetisch aangezien dit veel steviger is en ook mooier blijft indien je de juiste onderhoudsmiddelen gebruikt. Verder zijn er zat tassenwinkels overal dus kijk gewoon eens rond in de dichtstbijzijnde stad.:wink:

Dankjewel!

Nog meer tips?
Xxx

Je hebt ook nog het ik-zoek-topic bij Verkoop, ik denk dat je daar meer resultaat zal hebben dan in een tassentopic!