School sloopt me.

Vaak als ik tot 3 of 4 uur naar school moet, ben ik doodmoe. :yawning_face:

Hebben jullie soms ook een ontiegelijke hekel aan school om een of andere reden?
Brand los. :dancing_women:

School is ook gewoon veel te lang.
Ga wat eerder naar bed!
Neem veel eten mee naar school :astonished:
En niet te vergeten chocola!

ik vind school alleen maar leuk omdat ik dan al m’n vrienden zie. (:
Vaak denk ik ook; wat ben ik aan 't doen? Waarom zou ik 6 jaar op school gaan zitten en daarna door studeren?
Maarja, ik doe wel m’n best, zo is het leven. xD

edit ; verkeerd gelezen xD

ja school sucks maarja boejend beter als putjes scheppen

Heel veel water drinken.

serieus?
wist ik niet :stuck_out_tongue:

Energydrink.
Dat helpt mij altijd overleven… Ben jij trouwens laat uit om 3 of 4 uur? Als ik laat uit ben is het half 5!

ik overleef school ook niet haha, moet 3x in de week tot half 5 naar school, bergen huiswerk en dan te bedenken dat ik met dit jaar erbij nog 3 jaar naar school moet. (4e van vwo…)

uit school even een half uurtje op bed liggen?

vandaag had ik school tot half 8. :’)
6 uur lang dansen, yay.

Als je melig bent is de tijd zo voorbij! xD

Haha dat doe ik ook altijd, ik drink uit verveling… Zo houd ik de lessen beter vol (dit klinkt best dom) maar ik sla ongeveer 3flesjes op een lange schooldag achterover. Maar ik drink dan wel telkens kleine slokjes hoor :stuck_out_tongue: Als ik geen drinken heb ga ik uit verveling eten…

veel koffie drinken…

Nu heeft school me gesloopt ja…

Ja, dat heb ik ook! Dan kom ik altijd met onwijze hoofdpijn thuis. M’n moeder zegt dat meer eten helpt.

Ik ben nu al anderhalf jaar lang zwaar vermoeid. En ja, elke dag als ik van school kom ben ik kapot: ik kan niet goed meer lopen, spieren doen allemaal pijn, hardstikke moe etc. Dus ja: school sloopt me volledig.

Ik vind 't leuk op school, lekker vrienden spreken enzo.
En naar m’n crush kijken ahhahahaha
ben beetje in love xD

ik mis school :frowning_face:
ik ga gelijk weer terug, werken sucks! Fulltime dan;)
School was zo veel minder vermoeiend

Oh ja, verschrikkelijk. Vorig jaar was het nog wel leuk, dan zag je de mensen uit je klas (niet dat die zo geweldig waren, maar die konden me tijdens de les vermaken), nu heb ik opzich wel de zelfde klas, maar de drukke zijn allemaal weg, op 2 na ofzo. Maar omdat we een gymnasium klas zijn vinden de leraren dat WIJ juist stil moeten zijn en anders straf krijgen. Want ‘zo hoort een gym klas te zijn’, terwijl atheneum, die maar 2 talen minder hebben, hun gang kunnen gaan. Ook is het huiswerk veel te veel van 't zelfde, bij wiskunde 5 opdrachten waarbij je (bijv.) 5+3 moet doen. Ja, we snappen ‘t ook na 1 of 2 opdrachten. Het leerwerk is ook dom, want daar hebben we geen tijd meer voor door die domme huiswerk opdrachten, en als je t niet maakt krijg je strafwerk, tsjaa… :’)

ons rooster is altijd maar maximaal tot 4! behalve als je moet nablijven ghehe, dan zit je tot 5 uur vast ofzo. :grinning_face_with_smiling_eyes: