school problemen.

hoi. xd

ik doe in de klas bijna niks aan mn werk. en thuis heb ik nooit zin om huiswerk te maken. (wiewel -.-) en dan stel ik het altijd uit.
maar over 2 maanden begint ‘mijn sport’ weer en dn heb ik in het weekend geen tijd om huiswerk te maken. en op woensdag en vrijdag ook niet.
en ik WIL een niveau hoger. alleen ik doe mijn best niet. en over een half jij word er bepaald welk niveau ik ga doen. en als ik wel tijd om huiswerk te maken dan doe ik het niet. dan ga ik achter de pc enzooo.
eigenlijk moet ik gewoon vaste tijden om huiswerk te maken.
want ik blijf dan ook gewoon na schooltijd op school alleen in een kamertje ding. en daar kan ik wel goed aan mijn werk. maar ik moet het ook thuis kunnen en dat lukt me niet.

tips? :anguished:?

je moet een schema voor jezef maken
en dan moet je je er wel aan houden
en als je dat een maand lang volhoud
dan geef je jezelf een bloning

studiecoaching.

huiswerkbegeleiding, dan moet je wel

en hoe werkt dat precies ?xd

huiswerkbegeleiding helpt!

Zeg tegen je moeder ofzo, ‘als ik mijn huiswerk niet maak, moet je 10 euro van mn zakgeld afhalen’

nou, je komt naar schooltijd naar zo’n studiecoachingbedrijfdinges en dan maak je daar al je huiswerk wat je hebt, als je het af hebt mag je pas naar huis gaan. Maar je moet het wel binnen 2/3 uur afhebben, wat altijd wel lukt.
Ze houden ook bij wat voor toets je wanneer hebt etc.

je kunt naar huiswerkbegleiding, een paar middagen in de week, dan leer je plannen en dat soort dingen