Hallo lieve iedereen.
Iedereen heeft wel eens problemen met school, want school is onredelijk en ronduit kut. Laten we hier al onze oneerlijke rotervaringen met school delen
ik zal beginnen:
Ik moest vanochtend een Frans mondeling doen, met een klasgenoot. Maar we hadden afgesproken dat we donderdagavond elk de helft van de mondeling naar elkaar toe zouden sturen om te leren. Ik heb mijn deel gestuurd, zij stuurde hem pas zaterdagmiddag. Ik moest die avond uit eten en zondag raakte ik in paniek omdat ik het niet meer zou redden… Dus ik zei dat tegen haar, en zij zei dat ze het ook niet meer zou gaan redden. Toen zei ik; ja wat nu? zal ik zeggen dat ik naar de tandarts moet ofzo. Nou dat vond ze een goed idee… dus dat heb ik gedaan, ik heb een mailtje gestuurd van hoi ik moet naar de tandarts sorry kan het een andere keer?
Maar in ieder geval, de regel op school is bij ons: je moet je telefonisch afmelden als je niet komt. Nou, ik dacht dat een mailtje ook wel goed zou zijn. Blijkbaar niet, een 1 op mijn mondeling gekregen. Terwijl die klasgenoot dat niet heeft… dus ik bellen, en opbiechten aan mijn leraar dat het anders zat, dat zij het niet op tijd had gestuurd en dat ik in paniek was geraakt. Zegt hij: ja zij heeft zich wel afgemeld, dus zij krijgt gewoon een gratis herkansing, maarja jij moet het maar regelen op de teamkamer…
oftewel ik krijg hoogstwaarschijnlijk een 1, want onze teamleider kan ook erg onredelijk zijn…
http://1.bp.blogspot.com/_-_7X7DxoU-Q/SRj7A9fj9KI/AAAAAAAAADM/kBw1qxxKtzU/s320/fuuu-.png