school lunch

Weet iemand goeie lunch voor school, ik wil geen brood meer eten, en ook geen koekjes. (muesli repen enzo wel) alvast bedankt :grinning:

Hoezo geen brood meer? Je kunt misschien wel van die stokbroodjes meenemen met wat fris erin zoals worst, sla, komkommers, tomaten? Dat is echt lekker.

Wraps met kip

^ Is het niet wat raar om in een pauze wraps te gaan eten?

Popcorn , crossaintjes , fruit.
Meer weet ik even niet xD

zelfgemaakte maaltijdsalade?

brood maakt dik, bij mij dan …

Ik zoek ook iets voor de lunch ipv brood, ik vind het écht niet lekker.

Brood is juist hartstikke gezond, maar als je er teveel van eet op een dag dan kun je er inderdaad wel van aankomen.

Croissant
Chocoladecroissant
Kaasbroodjes van de AH
Verpakte cakesjes

^
oh god nee daar ben ik van afgekikt daar kreeg ik pukkels en overtollig vet van xd

Ik ben brood ook zat… meestal koop in een broodje gezond of iets anders in de kantine maar dat is niet goed voor mijn portemonnee

zo’n flesje drinkyoghurt van optimel met fruit ofzo?

Ik eet vaak pasta of salade op school :slightly_smiling_face:

Het is een fabel dat je van chocola en vet puistjes krijgt… dat is meer omdat je daarna heel veel in de spiegel kijkt! :3
Maar goed;

wraps met roomkaas, rucola en tomaatjes (zongedroogde zijn jammie!) & evt. ham.
pistoletjes met brie honing en walnoten :heart:

Of die dingen met iets anders natuurlijk.
Verder kan je ook maaltijdsalades mee nemen!!
Of pannenkoeken opgerold met een of ander beleg…

Er is zo veel mogelijk. (Zelfs zoveel dat ik niet weet wat ik moet typen)

Oh, haha. Dat eet ik best wel vaak maar ik kreeg er geen pukkels van en ben er helaas niet van aangekomen.

Maarja, ik vind gewoon brood met gewoon chocopasta echt vies. Kan ik gewoon niet meenemen naar school. Meestal neem ik naar school stokbroden met als beleg worst/salami en dan gezonde dingen erop zoals sla, komkommers, tomaten.
Tussendoortjes of voor tijdens de lessen; Sultana, candybars, of Liga koekjes.
Drinken; 1 drinkyoghurt en gewoon pakjes drinken.

Of ik neem gewoon brood mee met als beleg salami en kaas. En dan tosti ik het op school. Tostie yummie!

tosti?

Ik eet (bijna) nooit op school. Ik ga altijd wel een pita of frieten of een worstenbroodje halen tijdens de middag.
Sommige brengen wel eens spaghetti mee. Of gewoon pizza ofzo. :’)