School-lunch

Post hier je leuke lunch ideeen voor op school. want die boterham met kaas en kip komt me neus uit hahaa
xx

Eh. Ik heb wel eens een boterham met kaas en komkommer, of kaas en tomaat. Dan doe je gewoon kaas op je brood, en de komkommer/tomaat snij je in plakjes en doe je in folie. En dan op school stop je dat tussen je boterham, want als je dat thuis doet wordt je brood helemaal klef.

Ik heb altijd duohagelslag of pindakaas met jam.
Het hoeft niet perse speciaal of mooi te zijn, als je het opeet is het toch drap

Broodje gezond. Zoiets had ik ook gedaan, en toen was m’n broodje helemaal nat toen het pauze was. :relieved:

ik had eens in groep vier pannenkoeken(uit zo’n pak wat je moet opwarmen)
koud mee naar school genomen en die waren heel nat
moest ik dus een boterham van iemand anders,
dan kreeg ik een boterham met confituur van iemand maar dat lust ik niet
en ik durfde het niet te zeggen dus had ik hem onder tafel gegooid
en tijdens de speeltijd werd ik naar binnen geroepen,DIE JUF WAS KWAAAAAAD!!
off-topic)

slim idee ! die ga ik gelijk doen als ik naar school ga:)

crackers met kaas of jam of iets dergelijks.

sla, komkommer en mosterd
sandwichspread
kokosbrood
jam
honing
kaas met ketchup en stukjes paprika

Jam is ook niet zo’n geschikt idee, want jam trekt na verloop van tijd helemaal in het brood waardoor je het dus zonder te kauwen kan opeten, zo zacht en nat (geen aanrader!)

ik heb meestal 1 pakje crackers mee

Ik heb meestal mee; 2 pakjes crackers & een koekje & een bolletje (gewoon vers met niks d’r op :stuck_out_tongue: )

haha ik heb altijd heel simpel 2 broodjes mee, met chocopasta of kaas met komkommer/tomaat, of gewoon ham ofzo. of filet americain.
en een pakje sultana bosvruchten <33333, en een lolly ofzo.
oja soms ook nog een appel.

:grinning:

Stokbroodje of pisolettje met kaas en komkomer ;d

Geen brood. Vind ik zó goor zo lang in je tas…
Haal meestal wat bij de c1000 of in de kantine een broodje.

Maar nu ga ik gezond doen, dus ik neem mini tomaatjes- komkommertjes en paprikaatjes mee. Met een pakje crackers. En af en toe haal ik een cup a soupje. Oja, en een ontbijtkoekding of rijstwafels :slightly_smiling_face:

Tip.

Wat je ook meeneemt: doe het in een trommel/bakje. Dan blijft het langer lekker en brood blijft vers. Klinkt stom/kinderachtig/nerderig weet ik veel, maar ik was in het in de 6e zo zat dat mijn brood altijd klef en plat was dat ik gewoon een hippe groene broodtrommel meenam. Had nog een trend gezet ook.

wraps is ook lekker.
dan koop je gewoon die wrap ding en dan rode pesto erin , kipfilet (in plakjes) en sla . en dan oprollen echt lekker

Hahaha, geniaal (’:

?

ja, je moet haar ff aandacht geven :slightly_smiling_face: :baby1: dus hierbij:
oh my gaaawd! heb jy anorexia ofs0oooww?

:darth:

hahahahaha :grinning_face_with_smiling_eyes: