School-lunch, wat nemen jullie mee?

Voor de eerste pauze een granenkoekje of banaan. Tweede pauze: boterham kaas, boterham appelstroop, appel, flesje water dat altijd in mn tas zit (:

Mmmh goeie topic. Ik wil zelf vet graag een kantine zoals in Amerika. Bij ons hebben ze alleen een snoepautomaat.
Wat ik meeneem:
Meestal gewoon brood en een pakje crackers. En soms iets lekkers

Meestal gewoon twee of drie boterhammen, een appel en een mueslireep.

Ik neem altijd heel saai boterhammen met kaas, pindakaas, smeerworst oid, Sultanas en appel/banaan mee. Soms koop ik bij de Albert Heijn To Go yoghurt met muesli of een broodje gezond.

Ik bak op zondag een spinazie frittata, en die snij ik 8 stukjes. daar neem ik er 3 van per dag mee naar school, namen met wat salade in een bakje en een stuk fruit

omdat ik niet van “gewoon simpel brood” meer hou omdat ik het zolang elke dag gegeten heb, neem ik ( als ik weinig tijd heb) een hele komkommer mee, paprika, appel, sherry tomaatjes, druiven, zoiets… als ik veel tijd heb, dan kook ik wel is een ei, die ik dan op brood doe met ham, of ik maak een sandwich.:stuck_out_tongue: ook neem ik regelmatig rijstwafels mee, ( ja, gewoon droge…:wink:) en dan soms ook los wat plakjes kaas (anders word te rijstwafel beetje zompig van het vet van de kaas… :dry: ).ik vind rijstwafel met kaas een Heilige combinatie! ben ik Echt verslaafd aan!
maar soms ook wel is een muslireep, of andere soort koekjes, en heel af en toe haal ik een broodje op school, als er niks lekkers is bij ons thuis ofzo, maar meestal fruit en groente… :wink:

3 boterhammen met pindakaas, 2 balisto’s in 1 zo’n pakje en appel of komkommer. Als drinken gewoon een flesje water of brisk.

2 appels en 4 boterhammen :slightly_smiling_face:

vaak iets van fruit dus of een appel, druiven of banaan + 3 boterhammen en als ik een lange dag heb nog iets van een muesli reep

4 boterhammen

3 boterhammen. Wat ik er opdoe verschilt tussen:

• schwarzwalder ham
  • kaas
  • kruidenkaas met komkommer
  • honing met hagelslag
    en ik neem een koekje mee voor de 2e pauze!

2 boterhammen met vleeswaar
een appel en als ik een lange dag heb ook een koekje

Een jongen bij mij op school neemt weleens zo’n bakje noedels mee, en heel de aula ruikt er dan naar haha

3 boterhammen met ham en kaas, 2 sultana’s appel en flesje water.

2 boterhammen met vleeswaren, druiven, een appel en een koekje.

2 broodjes en een flesje water

4 boterhammen en een appel vaak. Heb nooit hele dagen school.

Ik heb eigenlijk altijd een sandwich met kipfilet, tomaat en sla; een bakje fruit en een paar miniworteltjes.

Boterhammen met beleg
Salade met tonijn, appel, avocado, komkommer en sperzieboontjes
Fruit of rauwkost
Bakje met nootjes
Thermoskan met thee
Flesje water
Salade met gerookte kip, courgette en kwarkdressing
Opkikkers

Niet altijd allemaal haha :slightly_smiling_face:

Rogge of tarwebrood met kaas of vlees. Heel soms een frikandelbroodje.