School-lunch, wat nemen jullie mee?

1e pauze stuk ontbijtkoek.
2e pauze 3 boterhammen.
3e pauze 1 boterham.

En nog flesje water, die ik op school nog bij kan vullen eventueel.

in de eerste pauze neem ik een appel en druiven mee of een banaan en in de tweede pauze neem ik 2 geroosterde boterhammen mee met sla, tomaat en komkommer :flushed:

Een bakje met mozzarella en stukjes tomaat, (bakje goed afsluiten!)
Zakje met rozijntjes, worteltjes, stukjes komkommer enzovoort.
Een flesje met smoothie of jus.
KOUDE PANNEKOEKEN.

Ik heb een hekel aan brood dus ik moet wel hihi

Ik zit momenteel op stage en daar hebben we een koelkast, dus echt heel relaxed. Meestal neem ik alsnog gewoon brood met beleg mee, maar soms heb ik ook weleens een restje salade of iets anders dat je koud kunt eten mee. Gewoon in een goed afsluitbaar bakje, lekt ook nooit in mijn tas.
Sowieso kun je veel groenten en fruit best even buiten de koelkast bewaren al is het gesneden en/of bereid. Een uur of vier moet zeker kunnen, tenzij het echt 30+ graden in je school is.

Bedankt voor de reacties allemaal!

Meestal 2 pakjes drinken of flesje sinas/water.
2 broodjes met broodbeleg of bakje met worteltjes of appel.
Soms als ik nog tussenuren heb neem ik nog koek mee.

2 boterhammen met pasta en een pakje drinken c:

(Als ik een dag heb van 08;30 tot 15;30

1 Flesje water
2 broodjes met beleg
Ontbijtkoek
en soms nog een andere kleine koekje.

Heb nu een tussenjaar dus ben aan t werk maar dan neem ik mee: 3 boterhammen (vaak met iets als philadelphia of smeerkaas en plakjes komkommer), fruit (bijv. appel of bakje meloen) en een koekje.

appel, 4 broodjes, sultana, eierkoek, krentenbol.

Fruit, elke dag wat anders. :slightly_smiling_face:

Morgen ga ik tosti’s meenemen. En misschien crackers met pesto en ham en kaas ofzo.

zakje ongezouten noten, groente (wortels, paprika, komkommer), 2 mueslibroodjes en 1 of 2 appels, doordat ik met mijn noten en groente afwissel is het elke dag weer lekker :slightly_smiling_face:

Woo hoe eten jullie yoghurt op school? :’) Ik heb echt nog nooit iemand Yoghurt zien eten op school, salade ook niet trouwens.

Ik neem alleen maar brood mee, fruit eet ik meestal thuis.

Je kan ook zo’n lunchbox kopen waar je vanalles indoet zoals stukjes wraps, ongezouten nootjes, fruitmix en ga zo maar door.

Ik koop vaak een pistolet en bijvoorbeeld iets van tonijn salade, worst of kaas op school.

Wortels of stukje fruit
Flesje drinken (water of appelsap)
2 pakje wickie
En als ik niks haal 2 boterhammen met beleg.

Vaak 2 bolletjes en een flesje water. Af en toe neem ik ook wel een bakje salade mee.

Gewoon heel saai brood.
Hangt er vanaf wat voor een dag. Als ik om half 9 begin en pas om half 6 klaar ben, neem ik echt minimaal 8 boterhammen mee en eet ik er voor die tijd minimaal 2.
En vaak een pakje koek en een fles water.

2 à 3 boterhammen, een muesli reep en soms een appel.
en als ik tot echt laat op school zit noodles.

Brood en fruit! Meestal fruit voor in de kleine pauzes en brood voor in de grote :slightly_smiling_face: