School houdt niet rekening met de afstanden tussen leerlingen

Oke, de titel klinkt een beetje raar, maar ik wil graag jullie mening:

Ik moet een project maken met een meisje uit mijn klas, verplicht met dat meisje, ik heb niet gekozen. We krijgen op school geen tijd voor dit project en je moet in dit project filmen dus het móét thuis. ,aar het probleem is dat mijn ‘projectparter’ in een nadere provincie woont, en je moet dus over de pont om naar elkaar toe te komen. Mijn moeder bracht me die dag, ze bracht me, ging terug, haalde me op, en ging dus weer mee naar huis. Das is dus 4x met de pont, 4x geld + benzinekosten. De leraar had me ook kunnen laten samenwerken met iemand die veel dichterbij woont. Wat vinden jullie hiervan?? Stel ik me aan :blush:of snappen jullie het? En ohja, naar de leraar gaan hielp niet

Oeps typfout: nadere provinci wordt andere provincie :flushed:

Ik heb dit zelf ook gehad dat mijn profielwerkstuk partner in een andere plaatst woonde aan de overkant en ik ging af en toe met de pont en zij ook.
Verdeel het gewoon eerlijk zodat niet iemand met veel kosten wordt opgescheept.
En doe zo veel mogelijk als het kan op school.

Kun je ook niets in pauzes doen enzo?
Ik vind idd dat je het eerlijk moet verdelen.

Wel goed idee, maar Dan gaan de leraren zeuren want ‘officeel’ mag je niet filmen :rage:

Thanks zal ik doen, we gaan ook zoveel mogelijk op schooldagen met veel uitval doen, zodat we gwn meteen uit school naar iemand kunnen fietsen

ik zal gewoon de reisvergoeding vragen, of iig de helft.

Ik denk niet dat school hier rekening mee hoeft te houden dus je zal er toch iets van moeten maken lijkt me. Probeer, zoals eerder gezegd hier, het reizen eerlijk te verdelen en werk na school steeds een uurtje of anderhalf uurtje langer, dat scheelt ook elke dag een hoop!

@MOCKINGJAY @Uncommonhearts. Jaa goede ideën ga ik zeker doen

Kun je ook niet behalve op school werken, werken in (de bieb oid in) de stad waar je school is?

tnx is n goed idee. Ik hoop dat je daar wél mag filmen

Op straat mag je sowieso filmen, dus je zou het ook nog in de stad van je school kunnen doen.

Okee, bedankt voor de tips iedereen

Gewoon afspreken ergens in de buurt van de school waar je mag filmen :wink: