School/geen school? Welke opleiding? Help!

Hi!

Ik heb in februari de opleiding MMZ gehandicaptenzorg gehaald en daarvoor kinderopvang.
Nu heb ik me ingeschreven voor de SPH. Eerst was ik wel zeker over de opleiding maar nu twijfel ik toch: Ik moet het zelf gaan betalen, het duurt nog 4 jaar… Dus ik dacht aan de deeltijd opleiding. Maar er is neeergens werk te vinden om de deeltijd variant te gaan volgen. Ik ben 21 en wil graag gaan sparen.

Ik twijfel nu sinds februari al wat ik moet gaan doen.
Nu zit ik te kijken naar nog een niv 4 opleiding; verpleegkunde als ik dat in 1 jaar zou kunnen doen, alleen lijkt wondverzorging bijvoorbeeld me echt helemaal niks. (de kraamzorg kant dan weer wel)

Ik weet echt niet meer wat ik nou moet doen…

1. De SPH voltijd (en hopen op een baan voor de deeltijd variant)
  2. Verpleegkunde MBO niv 4
  3. Gewoon een baan in een kledingwinkel o.i.d zoeken en werken.
  4. iets anders …

Graaag wil ik reacties; wat zou jij doen; heb je andere tips? of wat zou jij juist niet doen?

Ik weet het namelijk echt niet meer…

Upppp. I am desperate :upside_down_face:

Waarom wil je niet gewoon lekker aan het werk? Je het nu al twee diploma’s. Ik snap dat je je nog wilt ontwikkelen, maar misschien stopt het hier voor jou wel gewoon. Ik kan natuurlijk niet voelen wat jij voelt. Maar misschien wil je diep van binnen al gewoon niet meer naar school alleen wil je hoofd zich daar nu nog niet aan toegeven.(?)