School examenfeest; wat voor decoratie?

Hoi meiden,

Ik doe dit jaar eindexamen en zit ook in de examenfeestcommissie.
Nu zijn we bezig met het thema goed uit te werken en te kijken of het haalbaar is qua decoratie enzo.
2 jaar geleden was het thema Dirty & Nerdy, hiervoor was er een lapdance bar en naar m’n idee verder niet zoveel decoratie.
De examenfeestcommissie bestaat niet echt uit veel mensen, maar nu wil het overgrote deel weer dit thema. Samen met 4 anderen zien wij dit niet zitten eigenlijk, omdat het twee jaar geleden al is geweest, niet erg origineel meer dus.
Toch heb ik er nog eens over nagedacht, want het is een super leuk thema om je op te kleden, leuker dan alle andere ideeën die voorbij kwamen.(: Doordat iemand opeens Beauty and the Nerd zei, dacht ik: hè, we kunnen ook de naam veranderen, in Beauty and the Nerd, ongeveer zelfde soort hoe je je kunt kleden als Dirty & Nerdy.

Het andere thema dat overbleef was apres-ski en als wij met een goed idee zouden komen qua aankleding enzo en die anderen voor Dirty & Nerdy gaan we van de week kijken welk thema het best ‘uitgewerkt’ kan worden.

Dus mijn vraag aan jullie is, heeft iemand enige idee wat er als decoratie bij Beauty and the Nerd kan komen.
Voor apres-ski is het bijvoorbeeld leuk om bierpul schuiven te doen of skilat limbodansen en kan de ruimte compleet omgetoverd worden in een echte apres-ski hut.

Maar hoe kleed je de ruimte aan als het thema Beauty and the Nerd is?

Bedankt alvast!

Niemand?:frowning_face:

Um like roze glittertafels met like roze servetjes enzo.
gewoon roze en glitterig enzo.
en dan tafels met burberry print en ruitjes enzo.
en boeken ;a

Gala?
proud 2b fout?