School examen

Ik weet niet of dit topic hier bij hoort of bij liefde&boys dus sorry daarvoor.
Volgende week begint mijn SE en ik heb net gehoord dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft… Ja ik weet dat het zijn leven is en dat hij ermee door moet gaan maar ik ben nog steeds vreselijk erg verliefd op hem. Ik wil natuurlijk goede cijfers halen voor mijn SE want het gaat niet zo perfect op school maar ik kan me er niet op concentreren ik moet continu aan hem denken en er weer om huilen… Heeft er iemand van jullie misschien tips om toch nog te kunnen leren voor mijn examens?

Hey,
wat rot voor je!
ik snap dat je je wilt focussen op school en dat dat nu even niet zo makkelijk gaat.
Misschien moet je denken aan wat er gebeurd als je dat niet doet. Kan je het hebben? heb je goede gemiddeldes?

zo niet, denk dan dat je je best moet doen voor jezelf zodat je overgaat.
Je moet jezelf voorop zetten. leren voor je SE’s, daar heb je iets aan, daar schiet je iets mee op. Aan je ex denken en verdrietig zijn, verbetert de situatie niet.

ik zeg altijd tegen mijzelf: Toon Karakter!
(misschien heb je hier iets aan)

Ik heb net geprobeerd om wat te gaan leren maar het lukt nog steeds niet…

Hebben jullie misschien nog andere tips? x

Hier wat motivatie plaatjes! Zet op een rijtje wat je moet gaan doen, doe facebook/twitter/mobiel weg en alles wat je aan hem doet denken en werk je hele lijstje af. Denk aan later! Je komt echt wel over hem heen, het is nu even lastig maar hier moet je je SE’s niet van laten afhangen! Je laat deze situatie niet je ‘toekomst’ verpesten, want echt waar, het wordt beter! You can do it :bowing_man: