School Artemis Amsterdam of Rotterdam

Hoi Girlscene!

Helaas heb ik de open dag van Artemis Amsterdam/ Rotterdam gemist en kan ik niet naar de open dag die eraan komt. Daarom vroeg ik me af of iemand op girlscene op die school zit, en er iets van weet omdat ik daar heel graag naartoe wil gaan!

Kus,

Heei,
ik heb je berichtje gelezen, dus hier komt mijn reactie C:
Ik ben daar ongeveer 1,5 jaar geleden geweest voor een cursus van 2 dagen.
Het is best wel een kleine school, maar dat is juist wel leuk misschien.
van de opleidingen enzo weet ik eigenlijk niet zo veel,
maaar… ik doe nu een andere cursus die veeeel langer duurt, en de leider daarvan is de directeur ofzo van Artemis! en hij zegt altijd dat ik naar artemis moet komen, dus misschien ga ik er ook wel heen. maar als je dus een vraag hebt ofzo, kan ik hem wel aan hem stellen en dat ik het dan weer doorgeef aan jou? Sorry dat ik je waarschijnlijk niet echt heel veel verder heb geholpen omdat ik er ook niet zoveel van weet, maar heb je de site al bekeken?

xxxx

Ik ben op de open dag geweest, en er was een presentatie waar ze alles uitlegden over de opleidingen enzo en in de lokalen lieten ze ook veel zien van wat scholieren gemaakt hadden enzo. Het lijkt mij echt een leuke school, wel klein maar dat vind ik niet erg. Maar ik zou toch zorgen dat je naar de open dag gaat, want je krijgt echt heel veel informatie bij die presentatie

Je praat over je toekomst en dan zou je niet naar een open dag kunnen? Oké dan!

de is vandaag toch ook een open dag daar…

Als je niets nuttigs te reageren hebt, reageer dan niet. En nee ik kon om privé redenen niet naar die open dag. En daarom vraag ik op Girlscene of iemand er heen is geweest, omdat niemand van mijn vriendinnen daar heen gaat of naartoe geweest is. Volgens mij is dat zo gek nog niet!