Scholencompetitie danswedstrijd!

Hey ladies,

Ik wist niet goed of ik dit bij ‘contests’ moest typen, maar even een berichtje over een suuuuperleuke actie bij ons op school! Misschien ook wel wat voor jullie, als je van beweging en dans houdt! Bij mn middelbare school wordt er een danscompetitie gehouden waarbij je een filmpje moet opnemen van 2 minuten waarin je met een vriendin of een groepje danst. Deze filmpjes kan je dan uploaden op een website en dan kan je stemmen op een filmpje! Ik heb nog niets opgenomen ofzo, dus ik vraag jullie niet om op me te stemmen, maar ik wil gewoon laten weten hoe cool dit is! Als jullie de website willen weten, moet je maar even navragen. Doen jullie mee allemaal? Je kan echt super toffe dingen winnen en uiteindelijk in een finale staan waar een SYTYCD jury-lid bij is! Het heet The Dance Battle, kan je ook wel even googlen!

xx Danielle

Ik hoor ook net dat het gaat om Dan Karaty die bij de finale is! Echt zooo tof, lijkt het jullie leuk om mee te doen? En het maakt niet uit als je niet geweldig goed kan dansen, meedoen is belangrijker dan winnen he :sunglasses:

xx Danielle