Schokkend over Gooische vrouwen

link msn.nl over gooische vrouwen

Oke zo iets doms heb ik nog nooit gelezen ik vind het overdreven. Als je een moord serie maakt ga je toch ook niet zeiken dat er te veel moorden worden gepleegd, of in een drugserie dat er te veel drugs word gebruikt. Ik vind dit beetje overdreven wat vinden jullie?

En weet iemand waarom vanavond de laatste aflevering is van gooische vrouwen.

zag het net op tv. vind het ook heel erg overdreven.

Ik snap het aan de ene kant wel, dus zo gek vind ik het niet …

Maar ik geef eigenlijk ook geen bal om die serie…

wat een gemiep zeg.

laatste aflevering vanavond :S Maar maar maar maar. …

te veel moorden wtf dan kunnen ze al die andere series zoals CSI ook wel weg halen want dit slaat zo nergens op.

Nou ik vond gooische vrouwen altijd zo vermakelijk :frowning_face:

Wat een gezeik.

Ik vind het ook belachelijk, begon net van die serie te houden trouwens, waarom de laatste vanavond?? :open_mouth:

Laat ze dan lekker klagen over die walgelijke 0906 reclames in de nacht :pensive:"

Boeit me niet eigenlijk.

te snel naar de fles grijpen…
daarom zat claire ook in een afkickcentrum. Like, er word wat aan gedaan hoor.
Het was pas erg geweest als ze claire niet daarheen hadden gestuurd, nu wordt ze tenminste geholpen. x]

ik kijk echt teveel gooische vrouwen i guesssss.

Edit; Er zijn maar 5 seizoenen gemaakt lees ik net. Volgens mij is vanavond gewoon het einde en komt alles weer goed enzo x’D

ze hadden zelf die stukken erin gedaan, ze hadden ook kunnen kiezen om dat niét te doen. (:

maar verder weet ik er niet veel over, ik keek het soms wel.
maar als het voorgoed stopt vind ik dat wel jammer.

liefs!

Wijn etc hoort nou eenmaal bij t gooische leven x’)

Als zij dat nou lekker vinden… :'3

Ik wist niet dat vanavond de laatste aflevering was? Jemig, ik volg nooit een programma, kijk ik dit sinds 2/3 weken ofzo élke dag, stop het. Mweeeeh.

Edit; Op tvgids.nl staat als je erop klikt:

De financiële problemen van Martin en Cheryl zijn niet meer te overzien en Claire ziet nog maar één uitweg. Dirk eist dat Claire de problemen met haar dochter onder ogen ziet en tante Cor blijkt een aanbidder te hebben.

Hoe kan dít nou het einde zijn. Nee dat vind ik niet leuk. Hoe weten jullie eigenlijk dat het de laatste aflevering is?

je kunt het op youtube kijken voor de mensen die de eerste seizoenen allemaal nog willen zien. gewoon ‘gooische vrouwen seizoen 1’ intypen. alles staat erop! (volgens mij door dnielle ofzoiets xD)

echt overdreven.

haha en dat merken ze pas op als de herhalingen op tv zijn, en al best een tijdje pff.

Wat een onzin!

idd, overdreven zeggg…
gooische vrouwen is echt zo leuk. mweh.

Zwaar over dreven, maar ikga zo gooische vrouwen kijken :d