Schok gevoel in hoofd.

Ik heb nu sinds een paar dagen last van een stekend gevoel in m’n hoofd, dit komt verspreid over de dag.
Het voelt alsof er een elektrischeschok in zit die 1/2 sec duurt aan de linkerkant van mijn hoofd.
Het is vooral als ik een plotselingen beweging maak met mijn hoofd.
Ik word hier nu best wel angstig van aangezien ik het al bijna een week heb, en het is vooral in de avond maar nu begint het ook overdag te steken…

Herkent iemand dit of kun je er miss iets aandoen met een hoofdmassage ofzo.

Ik heb dit door mijn migraine ( en door mijn beugel). maar nadat ik iets eet / drink is het wel altijd beter, dus misschien werkt dat?

En anders zou ik toch even langs de HA gaan voor de zekerheid

Ik heb begrepen dat het de laatste weken in Nederland erg warm weer is geweest (nazomer), misschien ligt het aan het weer? Ik heb er namelijk ook erg veel last van… (maar dat kan een nasleep zijn van mijn jetlag omdat ik maandag terug ben gekomen uit Amerika)

is het als je plotseling beweegt, dat het daarna heel warm voelt en het zich een beetje verspreidt ?

Niet dat ik merk, is meestal gewoon een schok die komt en meteen daarna weg is…

oh ik heb wel eens als ik mijn hoofd beweeg dat het soms lijkt alsof er iets knapt en dan word het een tijdje heel warm en dat trekt dan langzaam weer weg.

Misschien eens naar de dokter gaan?

Ik probeer dat zo min mogelijk te doen ivb met hypochonder haha , hier vragen is al een hele verbetering dan google.

Maar het is wel zoals jij het beschrijft opzich, als ik een plotselinge beweging maak idd alsof er iets knapt of springt. En dan trekt het weg.

Ik heb dat wanneer ik mijn medicijnen vergeet

Stress?

Ik heb dat wanneer ik harddrugs gebruikt heb :stuck_out_tongue:

Misschien ben je oververmoeid en weinig gegeten/gedronken. Of stress idd.

Ik had dat vroeger ook wel eens, naar de huisarts geweest, hij zei dat het stress was. Dus ik zou me niet te veel zorgen maken.

Ik heb dat wanneer ik een heftige migraine aanval heb. Heb je dit echt op specifieke momenten dat je je bijv. ff niet goed voelt, of ook willekeurig?

Probeer anders morgen ff een blaadje bij te houden waar je op schrijft wat je net hebt gedaan, en hoe je je voelde voordat je zo’n steek krijgt. Zo heb ik ook precies kunnen timen wanneer mijn migraine aanvallen komen opzetten.

Wellicht dat het in dit geval overdreven is, maar stress kan erg gevaarlijk zijn dus je er geen zorgen over maken is wel makkelijk gezegt.
In ieder geval, gewoon even langs de huisarts gaan. Dan weet je het zeker in plaats van dat wij hier allemaal dingen gaan zeggen waar je misschien weer bang van wordt oid.