Schoenzooltjes

Ik heb een erg lastige maat, namelijk 37.5 -.- Dus ik koop mijn schoenen altijd in 38, dan zijn ze vaak net iets te groot…maar dat merkt niemand en het loopt prima, maar nou wil ik liever toch wat zooltjes hebben.
Waar kan ik die (goedkoop) kopen, en zijn er dan ook nog verschillende zooltjes? Of passen ze zich aan aan de schoen ofzo? Dat ik alleen een zooltje in maat 38 hoef te kopen en die bij wijze van spreken prima zitten in elke schoen in maat 38? :stuck_out_tongue: Dus ook wedges enz?

Thanks!

[i]ik draag zelfs mijn dikke steunzolen in wedges,
dus ik denk dat zo’n klein inlegzooltje ook wel kan!

probeer de schoenmaker,
of de zaak waar je je schoenen koopt? :grinning: [/i]

Ik weet ongeveer alles van schoenzooltjes, aangezien mijn voeten niet even groot zijn. xD Jarenlang twee paar gekocht, nu lukt het vaak gelukkig met zooltjes (als het geen hakken zijn tenminste).

De betere schoenwinkel heeft zooltjes! Ik zou het niet bij invito ofzo zoeken, maar gewoon bij de plaatselijke schoenenboer. Of bij van die kleine schoenmakers in de stad of op stations, die hebben ook allerlei soorten. Ik zou het wel even in de schoen passen, want er zijn zooltjes met verschillende diktes en soms voelt dat als ontzettend veel verschil! De dunste zijn van leer, maar je hebt ze ook met een laagje badstof. Zelf heb ik beide soorten en wissel die af in verschillende schoenen. Verder gewoon in de schoenmaat kopen ja. En de prijs ligt sowieso onder de 10 euro en is afhankelijk van het materiaal dat je kiest.

Succes ermee. xD

Ja, maar ik wil wel redelijk goedkope :blush: Aangezien ik denk ik niet met 30 paar schoenen 1 paar zooltjes kan gebruiken haha? :stuck_out_tongue:

zelfs de action heeft zooltjes!
zon “wolletje” die is wat dikker, maar ook warm.
maar ik geloof ook van soort rubber, en soort nepleer!

Oh de action, dat vroeg ik me dus af! Want daar ga ik morgen heen! Waar liggen ze bij zeg maar? Dan kan ik ze makkelijker vinden ^^ En hoe duur :grin:?

wibra, action, zeeman.
overal. :’)

bij de action liggen ze in dat pad bij de schoenen, tassen, sjaaltjes en kleding.
in ieder geval, zo ziet dat pad er bij ons uit.
je hebt die verschillende soorten,
zullen allemaal wel rond de euro zijn.
zit in een plasticje met karton erachter,
en je ziet het zooltje zegmaar!
je kan ze zelf op maakt knippen.

Ah oké, dan ga ik morgen eens kijken.
Maar er staat dus wel een maat op zeg maar? En dan kan je ze zelf nog bij knippen ofzo als het niet past?

nee t is maat 35 tot 42 ofzo zegmaar,
je kan dan zelf op maat knippen.
vaak zit er op dat kartonnetje een soort malletje!

Ahhh zo, oké dankjewel :slightly_smiling_face: Dacht al, moet ik zelf gaan gokken haha xD