schoenmerk voor brede voeten

Hoi,

Ik weet dat er een topic is waar koop je, maar ik ben niet specifiek op zoek naar iets, ik zoek meer een merk die het verkoopt. Ik heb namelijk best brede voeten, ik heb in de lengte 37, maar qua breedte 38 en dus koop ik altijd 38, maar voor laarzen past dat niet altijd. Ik heb de laarzen wat ik net heb gekocht via ebay te koop moeten zetten omdat ze net niet breed genoeg zijn. Dus mijn vraag is weet iemand een schoenenmerk met brede laarzen?

New Look heeft een speciale lijn voor brede voeten voor reasonable prijzen.

Sorry, ik kan je niet helpen, ik heb juist het tegenovergestelde x)
Up

Ik ook, hele smalle voeten :3

up,
want ik heb hele smalle voeten. [x

Ik heb smalle lange voeten, maar me zus heeft juist brede korte.
Zij vind uggs wel fijn zitten…?

mijn moeder heeft dat ook wel, die slaagt meestal bij Van Haren, met de schoenen van Graceland.

bedankt voor de tips, nog iemand andere tips?

Idd, en ze hebben toch ook voor smalle voeten?

Ja, volgens mij wel.

up

UP.
Ik heb ook brede voeten, en het sucks.

Ik heb ook brede voeten… het zuigt onwijs… Je past niets en als je iets wilt laten passen moet je alles een maat groter kopen… en dan zijn die leuke laarsjes ook ineens laarzen geworden waar pino in past.

Ik pas wel in all stars… niet lekker voor dit weer maar ze passen wel :grinning:

ik heb het ook. Maar kan meestal nog wel een gewone schoen kopen, waarin ik dan in het begin pijn heb, maar het zet dan wat uit na een tijdje dragen en dan passen ze gewoon goed.

ik heb smalle voeten dus ik kan je niet helpen.

Visions!
dat merk heeft brede laarzen!

idd de new look heeft ook schoenen voor bredere voeten

Next (engels merk) heeft ook: http://search.next.co.uk/…tv=000&filter=subset:4201

Dat kan ik dus niet, heb ook een paar laarzen wat ik via internet kocht, omdat dat merk meestal past moeten doorverkopen omdat ik er niet inkwam met mijn voet, als een schoen te strak zit kom ik er niet in met mijn voet, ook niet met een schoenlepel

en wat met schoenen waar je niet ‘in moet komen’, maar die opener zijn? Bv in de zomer sandaaltjes, mss met bandje vooraan dat je kan aanpassen? Gaat dat dan wel?
Ik kan me voorstellen dat laarzen en zo niet gemakkelijk zijn.