Schoenmaat

Als het verkeerd staat dan zet het maar waar het hoort haha (: Want, ik weet niet of dit bij Fashion of hierbij moest. Maar oke.

Ik heb schoenmaat 40/41, en ik weet niet of dat aan mij ligt maar dat is volgens mij best groot. Aangezien de meeste meiden maatje 36-38 in hun schoenen hebben…
Maar ik weet niet of dat nu bijzonder groot is ofzo, maar ik vind het raar haha!
-Heel onzinnig topic maar oké-

Hoe oud ben je dan? Mijn nichtje van bijna 14 heeft ook maat 40-41. Zelf ben ik 15 en heb maat 39.

ik vind je schoenmaat wel meevallen hoor, volgens mij krijgen meisjes steeds grotere voeten! ik heb meestal maat 40, en soms 39, dus ik zou dan ook best wel grote voeten hebben…

Is een normale maat hoor? :slight_smile: Ik ben 20 en heb maat 40.

Ik heb al sinds mijn 12e of 13e maat 41,5
Nu draag ik zelfs nike schoenen in maat 42,5 :stuck_out_tongue: ben over paar weken 18.

ik heb maat 35 maar mijn voeten zijn eng klein. volgens mij is 40 vrij normaal.

Valt best mee hoor! Ik heb zelf ook 40, mijn zus van 16 heeft 42 en mn zus van 25 heeft 44. Dus. :’)

ik heb ook maat 40 en ben 14, dus het is heel normaal. vindt k dan

ik ben 15 en ik heb maat 41,5

*le dubbelpost*

Ik ben 19 en heb 37-38. De meeste van mijn vriendinnen hebben dit ook eigenlijk. Mijn zus had wel een grotere schoenmaat toen ze mijn leeftijd had.

Ik heb 43 :’)

Ligt ook aan je lengte toch…
Als je 1,80 bent en maat 36 heb val je om :’)

Anyhow, ik vind maat 40/41 best groot voor een meisje maar als je wat langer bent is dat wel een normale maat denk ik.

^ik denk ook dat het aan je lengte ligt.
Vind 40 redelijk normaal. Had altijd 39 maar mijn voeten zijn gekrompen! Heb nu 38 :’)