Schoenenprobleem

Heey,
ik heb een probleem… ik wil namelijk nieuwe ballerina’s maar dat lukt niet want ik heb te smalle voeten :cry:
Ik had dus hele leuke gezien maar die waren te breed
Mijn vraag is dus: Waar kun je leuke ballerina’s kopen die je ook aan kunt als je smalle voeten hebt?

Ik heb ook smalle voeten, maar ik pas wel gewoon ballerina’s :wink: Je moet er gewoon 1 uitzoeken die een smal model heeft :stuck_out_tongue: Die verkopen ze niet echt in een bepaalde winkel ofzo, maar gewoon overal wel.

misschien helpt het om een zooltje in je schoenen te leggen.
(ik heb ook een beetje smalle voeten, en soms helpt dat bij mij wel)
succes in ieder geval :slightly_smiling_face:

Ik heb er ook echt heel veel last van. Koop een paar met een bandje erover heen of een elastieken rand [blijft meestal beter zitten. Een zooltje helpt ook echt heel goed, dat gebruik ik dan.

Ik heb juist brede voeten…
upje voor jou :slightly_smiling_face:

Van Haren is toch ook meestal smal enzo? of heb ik het fout xD

bij Zara zijn ze vaaak smal !

ik heb ook hele smalle voeten.

ik heb 2 paar ballerina’s (bij toeval gevonden bij Schuurman), en ze zijn maat 40, terwijl ik maat 41 heb, dat scheelt denk ik al. Daarbij heb ik er ook een zooltje in.
ze zijn wel allebei met elastiek erin, dan heb je wel iets meer ‘houvast’.
eigenlijk is het gewoon toeval als je ze vind :slightly_smiling_face:

Ik heb ook smalle voeten maar ik loop nooit in ballerina’s. haatzeecht Alleen op sneakers en af en toe hakken.

Maar mijn nicht heeft ook smalle voeten en die zegt altijd Tommy Hilfinger & Mexx ofzo.

ik heb ook echt smalle voeten , je kan het beste bij tommy h. of replay kijken daar heb ik de laatste jaren echt hele fijne schoenen van!

Wat duurdere schoenenmerken (tommy, replay, mexx, esprit, G-star, enz) hebben vaak fijne ballerina’s van goede kwaliteit, smal en leuk.

En anders moet je gewoon eens het internet afspeuren en kijken wat er wat smaller uitziet.