Schoenenprobleem

Ik zit met een kleding dilemma en zou graag ff jullie menig hebben…

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/DXL705_63868_09090_99_9999.jpg

Heb pas deze schoenen gekocht en ben er echt helemaal weg van ^^
ben gewend om naar school te gaan op hoge hakken maar ik ben een beetje bang wat de rest van de school gaat zeggen :S
Woon in België dus de meeste hebben niet zo’n uitgesproken smaak als ik
Wat denken jullie?
Alvast bedankt

Ze zijn leuk joh! Gewoon lekker aandoen.

Niks van aantrekken, jij vindt ze leuk, ze zijn leuk, dus wat maakt het uit wat de rest ervan denkt?
Gewoon aantrekken :stuck_out_tongue:

Wat boeit de mening van andere mensen nou. Jij vind ze leuk. En jij moet ze dragen, niet zij!

draag ze met zelfvertrouwen en trots. je bent uniek, daar moet je blij mee zijn. durf anders te zijn! en als mensen het niet mooi vinden, dan moet je je daar niets van aantrekken. (:

Ik wil net zeggen, who cares?

Maakt jou nou uit, wat anderen er van vinden? Als jij ze mooi vindt loop je er toch in.

Thanks allemaal, ik voel me nu al een stuk zelfverzerkerder :slightly_smiling_face:
xx

Woon in België dus de meeste hebben niet zo’n uitgesproken smaak als ik
Wat denken jullie?

haha dus belgen hebben geen uitgesproken smaak? Ik ben ook belg en heb wel een uitgesproken smaak hoor:p
Maar trek je vooral niets aan van wat anderen denken! En wie weet ben je zo wel DE trendsetter op je school:p

Gewoon doen ze zijn super leuk en echt niet over the top , juist iets voor school

Haha, er zijn veel uitzonderingen hoor…
Maar ik zit echt op een school waar je meteen raar aangekeken wordt als je er anders uitziet…
Dat bedoelde iki, ik weet ook niet waar jij woont maar ik woon op " de boerenbuiten" :grinning: haha…
Bedankt voor je reactie x

gewoon aantrekken, kan jou het schelen of zij ze leuk vinden,
jij vind ze leuk en zat anderen!

schijt aan de rest! toch? :grinning:

Haha mss heeft dat er wel iets mee te maken ja!
ik woon in Gent en hier kan en mag alles (of toch veel;)) Al zijn er overal wel van die mensen die je scheef aankijken, maar draag je schoenen maar… en met trots!

Haha, ja eigenlijk wel ^^
jullie hebben gelijk, ik had denk ik gewoon wat bevestiging nodig
thanks

zijn zwaar vet! ik wilde ze ook maar iemand anders had ze helaas al haha maar staan echt vet! ook met zwarte sokken erin.

ze zullen op je school dan toch wel gewend zijn aan je uitgesproken stijl? lekker aandoen joh ze zijn echt super vet. mensen die negatieve reacties geven moet je gewoon negeren, zolang jij blij bent met dat wat je aan hebt is het goed toch!

Het gaat er toch om wat jij vindt?
Daarbij, zo saillant zijn ze nu ook weer niet…

Ehm… Héél bijzonder vind ik ze niet, en dan bedoel ik van… Ze zijn niet heel opvallend ofzo. Dit betekent niet dat ik ze niet mooi vind :wink:. Ik vind ze namelijk geweldig, wil ze zelf ook :grinning:! Doe ze lekker aan joh, mensen kijken mij ook wel es raar aan met m’n vreemde comby’s… maarre… doet me niets ofzo :slightly_smiling_face:.

En heb je ze al aangehad naar school? Nog negatieve reacties gehad?

serieus tenzij je op een hogeschool zit ofzo of 17+ bent kan je ze aandoen maar anders ehh… in belgie? je zegt het zelf niet doen dus tenzij je voor slet wil uitgescholden worden.

Ben je nou serieus? Die schoenen zijn toch helemaal niet sletterig ofzo?