schoenen

Hee meiden,

ik ga binnenkort naar de stad want ik heb hoog nodig nieuw schoenen voor de winter nodig, alleen ik heb echt geen idee wat voor schoenen/laarzen ik moet kopen daarom vraag ik jullie hulp voor een beetje inspiratie het liefst niet met een hak omdat ik al best wel lang ben en ik best wel kleine mensen in me klas heb :stuck_out_tongue:

alvast bedankt!

Eh, gewoon wat je leuk vindt en wat bij dit weer past?
Lijkt me nogal logisch.

Er is een officieel winterschoenen topic, misschien kun je daar eens kijken?

Gewoon elke schoenenwinkel in? Ik weet ook niet welke prijsklasse je hebt. De Sacha, invito, tango etc zijn leuk maar duurder. Je hebt bij de scapino en van haren vaak ook leuke schoenen en als je goed kijkt zitten er ook zat tussen die best wel van kwaliteit zijn =) (Sommige niet maar dat zie je vaak al aan de schoen).,

ik was al opzoek naar een officiële topic maar kon em nog niet vinden

ik vind sacha, tango en invito niet per see duur maar normaal en de rest die je noemt eigenlijk goedkoop haha

tsjaa, uggs en minnetonka’s zijn leuk, maar misschien wel wat prijzig…

duss zoals meer hier: ga gewoon naar de sacha, invito oid…

gewoon een simpele zwarte of bruine leren laars die overal onder kan?

Ik zei ook duurder? :stuck_out_tongue: Voor goede schoenen vind ik het geld wat je daar neerlegt wel normaal maar niet iedereen heeft het. Of als ik weer een 30ste paar koop die ik af en toe aan wil ga ik ook geen 100 euro neerleggen :stuck_out_tongue:

Er is een algemeen topic voor winterschoenen.