Schoenen...

Het zit zo, ik loop eigenlijk altijd op gympen… Natuurlijk zie ik ook heel vaak andere leuke schoenen, meestal met hak. Nu volgt het probleem… ik ben 1,82m!!:blink:
Dan nu mijn vraag, weet iemand leuke schoenen (gen gympen) die ook bij kleding passen waarbij de meeste meiden toch op hakken lopen? Ik heb namelijk nieuwe schoenen nodig voor in de herfst/winter…
Alvast bedankt!

brogues

Brogues zijn inderdaad leuk! Of korte enkellaarsjes zonder hak, of hoge ook leuk! Of cowboy booties.

ballerinas

Een enkellaarsje lijkt me inderdaad wel leuk.
Maar als je graag hakken aan wilt… ik zou er eigenlijk niet teveel mee inzitten. Lang ben je toch al, dus voor die paar centimeter…

Het is ook niet zo dat als je bvb hakken van 6cm aantrekt ook echt 6cm groter bent. Je houding verandert en de ‘gewonnen lengte’ is altijd een beetje minder dan de eigenlijke hoogte van de hak.

Daar zit wel wat in! zo had ik het nog nooit bekeken :grinning:

Ballerina’s of laarsjes

Mooie platte laarzen, brogues, (neppe) Redwings, flatjes.

Laarsjes met een platten hak. mooie strakkere laarzen met platte hak, ballerina’s, brogues…

En anders gewoon doen, die paar centimeter… ik ben heel klein, wilde altijd alleen maar hakken aan omdat ik anders te klein was. ik moest er gewoon ff doorheen, nu draag ik ook platten schoenen en laarzen enzo…

Broques, ballerina’s, platte enkellaarsjes, overknee’s en anders misschien hele lage hakjes als je niks anders kan vinden?

brogues, minnetonka’s, ballerina’s, enkellaarsjes.