Schoenen wel doen of niet?

Hi. :wave:
Wat zouden julie doen?
Ik was al een hele tijd opzoek naar sneakers met gewoon een paar felle kleurtjes van die nike’s.
& toen had me vriendin nieuwe schoenen gekocht.
van die schoenen die ik ook wou; Felgekleurde nike’s.
Maar zij had ze eerder… Toen vroeg ik gister of ze het erg vond als ik dezelfde nam, toen zei ze “Ik weet het niet, maar zou het niet echt leuk vinden”. We zitten ook bij elkaar in de klas, dus lopen we dan mischien heel vaak naast elkaar, met dezelfde schoenen. Als we op andere school zaten dan maaktte het d’r niet uit ofzo.
Maar ik vond die schoenen dus ook heel mooi, Wat denken julie?
zou ik ze gewoon kopen, of maar naar andere schoenen opzoek gaan?
& zij had ook wel dezelfde schoenen als mij, maar dan in een andere kleur.
Ik had witte adidas, kwam zij aan met dezelfde maar dan in het zilver.
Ik had zilvere le coqs voor gym, kwam zij aan met dezelfde maar dan in het goud.

Oke hopenlijk duidelijk xd.

schijt aan haar.
jij draagt toch wat JIJ leuk vindt?
gewoon doen… (:

gewoon doen.
als het jou stijl is & je die al een tijdje wilde waarom zou je het dan niet doen.
omdat een vriendin het niet wilt. je moet kijken naar wat jij wilt en niet naar die vriendin.

Ik had 't niet gedaan, haat 't als mensen het zelfde dragen als mij. vooral als je vaak bij elkaar loopt, lijkt 't net of je 't samen hebt afgesproken.

vel gekleurde nikes heb je er in heeel veel variatie’s er is vast wel een ander paar dat netzo leuk is.

gewoon kopen.
als je ze leuk vindt, moet je ze kopen.
zij bepaalt toch niet wat jij draagt?

Maar die zie ik nooit in gewone winkels, altijd alleen op internet. & via internet weet ik de maat nooit enzo & weet ook niet of ik dat wel mag.

gewoon doen. had ik ook met vriendin,had eigen nikes laten maken & maand later zei ook,achja dan weet ik teminste dat ze ze leuk vind.

Ik zou het niet doen.
Voor hetzelfde geld heb jij de schoenen als eerste en dan gaat zij die schoenen ook opeens kopen.
Dat vind je zelf ook niet leuk.

Ik vind het zelf ook nooit leuk als iemand opeens hetzelfde als mij heeft…

idd.

tsja, ik zou doen wat je zelf leuk vind. ik vind het persoonlijk niet echt leuk als iemand hetzelfde draagt als ik, maar als ik het echt supermooi vind, dan koop ik het gewoon, en zorg dat ik het op een andere manier combineer.

Weet iemand nog een winkel dan waar ze felgekleurde nike’s verkopen?

& ik vind het indd, ook niet leuk als iemand hetzelfde als mij koopt. :pensive:

gewoon doen wat maakt het uit

Gewoon doen :3

Ik snap best dat ze het niet leuk vind dat je dezelfde schoenen zou kopen als zij.
Maar ik zelf heb daar eigenlijk geen problemen mee.
Het laat toch alleen maar zien hoe een leuke stijl je hebt als iemand hetzelfde wil dragen als jij?

Mij boeit het niet als een vriendin dezelfde schoenen heeft als ik, maar háár boeit het dus blijkbaar wel. Dus niet heel kinderachtig haar terugpakken omdat zij jou óók heeft nagedaan, maar gewoon een goed gesprek aangaan.

eerst wou ik zeggen, niet doen
maar toen las ik dat zij ook al 2x dezelfde soort schoenen gekocht heeft.
Jij hebt daar toen blijkbaar geen probleem van gemaakt, dus zou zij dat nu ook niet moeten doen.
Kopen dus!
En als ze er iets van zegt, confronteer je haar gewoon met het feit dat zij bij jou ook al hetzelfde gedaan heeft.

als je ze echt wil, doen gewoon.
en anders op zoek gaan naar een paar dat stukken mooier is :'D

ik heb een vriendin die ook een tijdje zo deed en bij het minste dat op haar schoenen, spullen, weet ik veel wat leek, werd ze kwaad.
zij had een fietstoeter gezien bij de hema, ik was er eentje gaan kopen omdat ik mijn fiets net had gespoten, was ze nogal kattig, best wel idioot eigenlijk. (’:

Ik wil haar ook niet terug pakken, ik ga niet zo maar even 100 euro uitgeven aan een paar schoenen die ik niet leuk vind, ik vind ze echt leuk. Maar ik ga zaterdag nog wel even naar de stad. Kijken of er iets leukers is.

ik zou het niet doen, je hebt haar gevraagd en ze zei dat ze dat niet leuk vond. misschien moet je het er nog een keer over hebben. En anders schoenen zat! ik zou geen ruzie willen hebben over een paar schoenen.

gewoon kopen wat je leuk vind, misschien kom je wel andere nóg leukere schoenen tegen? én zo te lezen hebben jullie nogal vaak de zelfde schoenen aan :’)