Schoenen voor werk in horeca

Ik werk al een tijdje in de horeca en ik moet vaak 8-10 uur op mijn benen staan en leg dan ook heel wat afstand af.
Ik moet hierbij volledig zwarte schoenen dragen, ik draag momenteel nog steeds van die H&M veterschoentjes, die natuurlijk totaal geen steun bieden. Dit merk ik ook steeds meer aan mijn voeten en benen, ze doen enorm veel pijn na een avond werken en de pijn is pas 2 dagen later weg.

Ik ben dus op zoek naar nieuwe werkschoenen, ik had gedacht aan sportschoenen, maar ik weet niet welke hiervoor nu het beste zijn: Loopschoenen, wandelschoenen,…?

Heeft iemand een idee? Alvast bedankt!

Palladiums lopen erg lekker en zijn er ook in volledig zwart.
Nike airforce in het zwart? Zwarte new balance?

Allstars (die zijn er ook met zwarte zool) zou ik niet aanraden, die zijn zo plat als wat en daar krijg je ontzettende last van je voeten van.

van vriendinnen die in de horeca werken hoorde ik dat ecco’s goed zijn :slightly_smiling_face:

zoiets?

Die palladiums lijken me wel wat, en heb het even opgezocht en bij New Balance zitten er ook wel wat tussen die ik eens wil passen.
Bedankt voor je tips :slightly_smiling_face:

Deze had ik ook al gezien idd, ik vind deze mooi maar het zijn loopschoenen geloof ik, en ik weet niet of die wel genoeg steun bieden?

Ah, daar had ik niet meteen aan gedacht maar het zien er wel stevige schoenen uit idd :slightly_smiling_face:

Die zwarte die voldemort. stuurt raad ik je af, ik kan er niet eenhele werkdag op draaien zonder pijn!
Wat ook wel eens helpt als je een echt lange dag hebt, is op de helft wisselen van schoenen.

Zwarte vans en dan bedoel ik die helemaal zwart zijn. Zijn wel 70 euro maar dan heb je ook wat.

Ik had ecco’s aan in de horeca, loopt prima! Maar je moet ze wel goed inlopen, ik had de eerste dag gigantische blaren haha

ecco’s zijn schoenen die altijd goede steun geven en comfortabel zitten

Ja ik vind het sowieso geen probleem om er wat geld aan te geven, het belangrijkste voor mij is dat mijn lichaam een beetje gespaard blijft :stuck_out_tongue:

En welke raden jullie aan?
Want als ik bv op zalando kijk zie ik zowel outdoorschoenen als gewone sneakers en geklede schoenen.
Of geven ze allemaal goede steun?

up

Ecco’s idd, ik heb er zwarte leren van, waren 60-70 euro! Misschien niet het mooist, maar wel echt goddelijk voor je voeten en rug :slightly_smiling_face:

allemaal dus =) Daar staat Ecco bekend om

Ik heb deze. Palladiums lopen bv. wel erg lekker maar op mijn werk is dat te sneakerachtig, er mogen geen veters inzitten.

http://www.bristol.nl/nld/dames/schoenen/instappers/ladyflex-instapper-zwart-10195640-00-1.html

Ik draag altijd gewoon zwarte classic vans. Helemaal zwart, en ik vind het ook gewoon mooie schoenen. Ik vind ze goed lopen, je kan altijd nog bv een extra zooltje erin leggen ofzo.

Crocs? Ik weet niet of je daar op mag lopen, maar ik vind ze best chill.

Nike air max force in t zwart? Kun je lang op lopen denk ik, nike is een goed merk :slightly_smiling_face: