Schoenen voor lastige voeten :/

Hee meiden!
Ik heb echt ontzettend moeilijke voeten.
Ik heb namelijk schoenmaat 41, mijn voorvoet is heel breed en mijn hiel is heel smal.
Dan heb ik ook nog eens steunzolen. Maarja, dan kan ik natuurlijk nooit echt leuke schoenen dragen.
Nu is mijn vraag: Weet iemand een schoenenmerk voor mijn vreselijke voetvorm?(of in ieder geval voor wat bredere voeten)

xxxx

Nou, ik koop normaal gesproken mijn schoenen ook bij een speciaalzaak vanwege mijn steunzooltjes.
Maar dat is zo belachelijk duur. Dan is de gemiddelde prijs 150 euro en dan zijn de schoenen niet eens mooi.
Dus ik zoek echt goedkope schoenen zegmaar.

Pfoee. Ik heb ook steunzolen en als ik jou was zou ik geen goedkope schoenen zoals vans look a likes kopen. Die zijn alles behalve goed voor je ondanks de steunzool. Je kan er natuurlijk af en toe oplopen maar zou er niet alleen maar op lopen…

Is het merk Palladium niet wat voor je? Bij spartoo is er momenteel sale! En op zalando ook.

Sjinkiie/Sinas.

Nou die schoenproblemen heb en ken ik ook. Heb hele dunne, smalle en vrij lange voeten. De steunzolendokter heeft het altijd over “knik-platvoeten”. Ben ook de schrik van elke verkoopster. Veel dozen om mij heen en vrijwel niets wat lekker zit. Daarnaast ook ook mijn hele leven lang al steunzolen.

Wat voor schoenen je moet kiezen als je steunzolen hebt is m.i. heel verschillend. Hang erg af wat voor steunzolen je aangemeten hebt gekregen. Model, materiaal, lange of juist korte, hoge of juist lage, brede of juist smalle (of combinatie). Heb er ook niet zo veel verstand van wat nu goed is voor je voeten en wat juist niet. Laat het altijd maar een beetje aan de “kennis en kunde over” bij die steunzolenmakerij.

Als je echt iets leuks wil hebben voor bijvoorbeeld uitgaan, eens even kijken bij Gabor, Durea, Footnotes of Thinks. Deze merken hebben een ruime sortering in schoenen (zelfs met hakken) voor je losse steunzolen.
Niet goedkoop, maar ga er maar vanuit beter iets duurder dan niet te koop.

Maar wat voor steunzolen hebben jullie dan (materiaal/model) en van wie hebben jullie ze (Podoloog/Podotherapeut of Orthopeed/Orthopedich-Instrumentenmaker). Hoe werden ze bij jullie aangemeten en hebben jullie ze al lang?

Groetjes,
Annemarie.

Even uppen …