Schoenen/tas

Ik hoor mensen vaak zeggen dat de tas die je draagt bij je schoenen moet passen… Dus een bruine tas met bruine schoenen, een grijze tas met grijzen schoenen, etc… Ik vraag me af wat jullie hier van vinden.

Ik draag gewoon wat ik wil.

onzin.

Ik vind het niet helemaal onzin. Het hoeft niet per sé dezelfde kleur te zijn, maar ik kijk wel of het een beetje ‘‘matcht’’.

Dan heb je veel verschillende tassen nodig zeg. Ik vind het onzin.

Ja dit vind ik ook, haha.

Nee, dat vind ik vreselijke onzin. Mijn schooltas is turkoois. Niet dat ik ook die kleur schoenen aanheb.

nee, ik vind van niet.
Mijn tante doet dat wel altijd.

Ik heb een mintgroene tas… daar ga ik echt niet mintgroene schoenen bij zoeken
om de tas te gebruiken ^^

Nee dat doe ik nooit, ik zorg wel dat mijn schoenen en tas allebei een beetje bij mijn outfit passen, maar ze hoeven niet dezelfde kleur te hebben.

draag gewoon wat je leuk vind

nou ik heb zelf echt niet genoeg verschillende kleuren tassen om ze bij alle schoenen perfect te kunnen matchen, maar toch let ik er wel een beetje op dat het niet echt vloekt bij elkaar. En het valt me ook op dat als ik op polyvore outfits maak, ik wél echt de tas en de schoenen op elkaar afstem :stuck_out_tongue: maar daar heb je natuurlijk wel weer een oneindig grote keuze.

Ik draag lekker wat ik zelf wil. (:

Het moet wel een beetje matchen, maar verder boeit het me niet echt.

Alsof iedere blogger altijd haar schoenen bij haar tas matcht.

Ik kijk er wel een beetje naar, maar niet heel erg.
Maar als ik bijvoorbeeld een grijze tas heb en ik mag nieuwe schoenen uitkiezen, dan zoek ik wel naar grijze schoenen. Maar ik draag ook wel zwarte schoenen bij m’n grijze tas, of blauwe, of bruine of whatever.

Ik kijk daar echt niet naar, ik draag gewoon wat ik wil. Zolang het maar niet vloekt.

Ik zorg dat mn tas matcht bij mijn outfit. Net zoals mijn schoenen bij mijn outfit…