Schoenen spuiten?

Hoi allemaal ,

Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar mooie, goeie schoenen.
Ik kan echt moeilijk wat vinden en heb al Adidas superstars, Adidas flux, Nike roshe run ens… Maar vind de schoenen die er nu zijn echt niks aan en allemaal hetzelfde. Of het is mooi en zit voor geen meter ( m’n superstars bijvoorbeeld… Na 3 weken al helemaal kapot!) ik heb nu dus echt super fijne schoenen gevonden. Namelijk gouden asics. Ik zag ze staan en dacht echt van ; heftig. Maar heb ze gepast en ze zaten echt zo fijn! En het mooiste is dat ze van 130 naar 50 zijn afgeprijsd, echt een koopje dus! Maar ik vind dat goude toch echt wel heftig. Dus nu is mijn vraag; zou ik ze ook zwart kunnen verven? En wat voor verf zou ik dan moeten gebruiken ? Of gaat dat niet goed? Omdat het zon gladde stof is. Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven!

Dit zijn ze ;

Alvast bedankt :smiley:

Zonde, ik vind ze zo ook mooi! :grinning: Maar goed: Misschien dat je ze met textiel verf kan verven? Of wat ik ooit eens heb gedaan met All Stars: in de wasmachine met van dat zwarte textiel poeder verf idee gewassen, dat koop je zo bij de op=op voordeelshop bijvoorbeeld.

Ik weet wel zeker dat textielverf daar niet op gaat werken…
Spuitverf misschien, dat hecht vaak overal wel aan, maar het kan er afschuren (het zijn wel schoenen he) en het wordt waarschijnlijk niet mooi.

Om eerlijk te zijn zou ik ze niet kopen of ze gewoon goud laten.

Zijn ze niet in zwart te verkrijgen? Ik denk inderdaad dat je ze dan niet moet kopen. Ik vind ze zelf ook best heftig, maar als je een casual outfit hebt kun je ze wel combineren lijkt mij. Anders zou je gewoon kunnen kijken of ze in zwart te verkrijgen zijn. Succes!