Schoenen River Island

hee iedereen
ik had even een vraagje, ik heb namelijk echt hele leuke schoenen gezien bij de preview van de najaarscollectie van river island.
het probleem is alleen dat ik ze nergens kan vinden in de winkel terwijl de rest van de collectie volgens mij wel al in de winkels hangt…
als je ze ergens gezien hebt wil ik dat heeel graag horen :grinning:
http://www.girlscene.nl/pages.php?page=615036 het zijn de zwarte wedges, 2e van boven
alvast heel erg bedankt

Waarschijnlijk liggen ze nog niet in de winkels omdat het najaarscollectie is, en nu is het zomer.

het ligt juist nu wel in de winkels omdat alle zomerrestanten in de sale zijn

dus de najaarscollectie hangt volgens jou pas in het najaar in de winkel? NOT.
h&m heeft ook al najaarscollectie in zn online shop.

Ik weet het niet, ik heb ze nog niet gezien bij de river island, maar ik vind ze echt super zeg! wil je mij laten weten als je ze hebt gespot alsjeblieft?

zal ik doen :grinning:
ik wordt er echt chagrijnig van dat elke keer als ik het vraag ze er niet zijn…

Nee zeker niet pas als het najaar is, maar niet midden in de zomer hoor. Bij ons komen de nieuwe collecties pas na de zomervakantie, en als er al dingen van de najaarscollectie in de winkels liggen zijn het sowieso niet de hele collecties.

haha okee ja dat is wat anders :wink: dat is ook zo

up

Ik heb ze gezien!!
Zag er in Amsterdam iemand mee lopen en die zij dat ze ze van de River Island daar had en daar zag ik ze ook!
Was alleen mijn maat niet meer (maat 38)…

ah super!
ik ga snel kijken, eerst in rotterdam denk ik (dat is dichterbij :slightly_smiling_face:)