Schoenen probleem!

Hoi!

Ik heb voor een feest deze jurk gekocht

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/974181-0912_1?$nelly_392x523$&cropN=0.02,0,0.955,1

Wat voor schoenen zouden mooi staan onder deze jurk? Welke kleur of soort?
Het liefst wil ik er wel hakken of wedges onder…

Alvast bedankt! X

Ballerina’s of wedges in dezelfde kleur als het ‘riempje’ om je taille? Of doe er een ander riempje om, bijv. mintgroen en dan mintgroene schoenen?

Ik weet niet hoor, ben niet zo’n fashion expert hahah.

Ik zou inderdaad de kleuren van de schoenen matchen met het riempje

Ik zou zwarte pumps of ballerina’s doen! Of bruine sandaaltjes ofzo :slightly_smiling_face:

waar heb je die vandaan trouwens? echt mooi!!

Oh wacht, is hij van Nelly?

Bruine sleehakken! Of inderdaad het riempje vervangen en schoenen in die kleur doen, maar ik vind bruin een hele mooie kleur hierbij!

Succes! :heart:xxx

Heel erg bedankt voor de tips iedereen! Ik ga nu bruin achtige schoenen zoeken die bij het riempje passen.
De jurk is van Dry Lake en komt inderdaad van Nelly.com! Ik kan hem helaas nu niet meer vinden, maar het zou best kunnen dat hij weer bijgevuld wordt.

Ik zou juist kleurige schoenen doen, de jurk is al wit/creme dus iets mer kleur erbij lijkt me leuker!

dezelfde kleur als het riempje (die zit erbij neem ik aan) lijkt me mooi staan!

x

je hebt van die goude sandaaltjes dus zelfde kleur als het riempje…
zulke staan er echt prachtig onder je kan ze ook overal vinden en zijn rond de 15 euro. ( wel andere kleur steentjes natuurlijk is maar een voorbeeld :flushed: )

http://www.kledinginsider.nl/wp-content/uploads/2013/06/san1.jpg

Waarom niet gewoon soort gelijke pumps/ballerina’s zoals die op de begin post?

Ik zou iets bruins doen, zeker niet zwart want dat vloekt met het bruin van het riempje. Ik zou platte, bruine sandaaltjes of whatever dragen. Iets luchtigs met bandjes igg.

Er staan schoenen bij zoek gewoon zoiets bij de scapino

pumps in de zelfde kleur als het riempje zou amazing staan

Je kan er ook gewoon een leuk kleurtje ondergooien hoor, maar dezelfde kleur ala het riempje is ook leuk, al lijkt het me moeilijk om precies die kleur te vinden?

Leuk kleurtje onder dragen , ik zou roze of paars doen maar je moet het natuurlijk zelf weten.