Schoenen onder 'leren' broek

Oke ik heb dus deze broek gekocht, eigenlijk vind ik het nogal een miskoop maar oke

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F36_0005_034R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[3312]&set=key[height],value[3872]&set=key[x],value[2279]&set=key[y],value[360]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Maar nu heb ik echt geen idee wat voor een schoenen ik er onder moet doen.
Ik draag eigenlijk geen hakken als ik ‘op stap’ ga want ik ben zelf al 1.80 lang en de mensen met wie ik ben zijn ruim 10cm kleiner, dus dat is raar.

Dus, iemand die een idee heeft voor wat voor een schoenen ik hier onder moet doen? (:

euhm met vans staat die ook wel mooi, of allstars?

Enkellaarsjes of Vans/andere sneakers? Als je uitgaat ziet toch niemand je schoenen : D

Iets als vans zat ik al aan te denken… maar dan heb je snel dat het lijkt alsof je zo mega hoog water hebt :"D Is bij die broek best snel dat het iets omhoog kruipt, dus dat is ook niet echt geweldig mooi.

Haha dat is zo, vorige keer heb ik ook maar gewoon sneakers aangetrokken omdat het toch donker is :"D Maar iets leuks eronder zou best eh… fijn zijn haha :"D Bedankt in elk geval!

Ik denk dat simpele zwarte enkellaarsjes wel leuk zijn. En all stars denk ik ook wel

Ik zit trouwens ook met enkellaarsjes of gewone laarzen dat je al snel het verschil in zwart krijgt, wat soms best heel lelijk kan zijn haha :"D

Ik draag er met uitgaan altyd simpele zwarte laarsjes onder!

Okee bedankt!
Ik denk dat ik binnenkort maar eens op schoenenjacht ga dan. hihi

ruberen Supertrash laarzen :bowing_man:

Ik draag een leren broek altijd met bikerboots van de h&m

Ballerina’s? Dan kan je de broek ook nog i.d zomer dragen

I LIKE RACH. Je mag m wel aan mij geven

RubBer op imitatieleer?:’)
Ik vond ballerina’s ook wel een goed idee. Geen hak, en dat ‘hoge’ water maakt ook niet zo heel veel uit.
Buiten dat vind ik het wel echt een superleuke broek!

zwarte allstars zijn echt geweldig bij die broek! liefs.

inderdaad ballerina’s in zwart of juist een opvallende kleur (matchend bij de rest van je outfit) of creme kleurig. en anders hoge all stars, dan heb je dat ‘hoogwater probleem’ niet

Zwarte hoge allstars! (en dan niet je veters enin proppen, maar gewoon strikken! tikkie sexy, tikkie nerdy)