Schoenen onder jurkjes?

Welk soort schoenen vinden jullie passen bij jurkjes? Ik wil graag leuke schoentjes die lekker zitten voor uit te gaan (dus liefste dichte schoenen), maar ook passen op zomerjurkjes.

Aangezien mijn enkels te fragiel zijn voor hakken, is dat geen optie.

Wat vinden jullie wél en niet staan?

(ps; vans en converse geven niet voldoende ondersteuning)

vans

Van die basic schoenen die overal bij staan. Dit soort dingen:

Heel goedkoop, in meerdere kleuren en prima op te lopen als je niet het bos in gaat oid.

Chelsea boots en cut out boots! Dat vind ik als platte schoenen wel leuk.
En dr. Martens achtige schoenen, alleen dat moet wel bij je passen.
All stars/vans enzo vind ik echt niet kunnen, sneakers passen naar mijn mening gewoon niet bij jurkjes.

foto’s van Black H&M Chelsea Boots - How to Wear and Where to Buy | Chictopia

foto van Forever 21 Dresses, Pascal Boots Dr Martens Boots, None Sweaters | "Sheer & Knotted" by ulimali | Chictopia

foto van http://www.chictopia.com/photo/show/719213-Good+Morning+Monday-black-h-m-bag-black-dr-martens-boots-dark-brown-atmosphere-dress

foto van http://lookbook.nu/look/5067632-Motel-Rocks-Dress-H&M-Cut-Out-Boots-White-And-Fishnet

Ik heb meestal m’n Dr. Martens aan, misschien een idee?
Anders zijn vans ook wel fijn, en leuk natuurlijk.
Liefs.

Ook sleehakken niet? Vind ik er vaak ook gaaf bij staan.

Converse :hugs: :hugs:

Die zijn wel wat fijner, maar voor uitgaan vind ik ze niet ideaal.

Dankjulliewel voor de leuke ideeën^^
Zo’n basic schoentjes lijken me nog het leukste. Weten jullie toevallig ook een ‘steverige’ variant hiervan? Kan beter geen goedkope schoentjes meer dragen.
Vans vind ik het model heel leuk van :slightly_smiling_face: Alleen zitten ze niet lekker haha:$

Lage converse?

ik draag altijd sneakers (:

ik draag altijd mijn hoge allstars onder jurkjes :slightly_smiling_face:

Die laarsjes die thebrightsideoflife liet zien zijn heel leuk en je kunt ze later ook met jeans of shorts combineren! c:

Ben ik de enige die vans/all stars onder jurkjes echt niet mooi vind? Ik vind eigenlijk alleen (slee)hakken er mooi onder qua dichte schoenen, de hak hoeft niet eens heel hoog te zijn, veel enkellaarsjes hebben bijvoorbeeld een prima hak om op te lopen en waar je goed een avondje stappen op vol kan houden!

Allstars vind ik ook niet mooi eronder. Ik zwik heel snel om enzo dus hakken zit er helaas niet in. Heb ook rugproblemen dus goede schoenen is eigenlijk wel een must. Ik draag naar uitgaan nu zwarte laarsjes, maar slechte kwaliteit en dat voel je toch wel

Ik vind vans/all stars ook echt niet mooi onder jurkjes! Ik vind dat platte laarsjes er ook onder kunnen, maar dan moeten ze wel mooi aansluiten bij je enkels.

Grappig dat TS zegt geen converse voor haar zwakke enkels, en iedereen met converse en vans komt.

Anyways, misschien enkellaarsjes?

Dat had er later bij gezet haha
Dat is ook een leuk idee!^^

Hoeft niet helemaal dicht trouwens, maar slippertjes zijn niet echt handig in een kroeg.

H&M heeft leuke enkellaarsjes.

enkellaarsjes of ballerina’s

Sandaaltjes?