Schoenen onder jurk.

nog steeds geen schoenen kunnen vinden voor onder deze jurk:$, pumps vind ik weer te standaard :wave: ,
misschien iemand andere ideen? graag foto of een site, want moet ze
ondertussen echt bestellen of in de winkel kopen:(
kusjee xx

http://imagecache.asos.com/inv/S/7/37/574301/image4xl.jpg

owja de schoenen op de foto zijn helaas te duur:(…

Uhm perongelijk bij liefde & boys. t moet natuurlijk bij fashion. omg x’D

ehm wat doet dit onder liefde & boys xD

maar je kan toch gewoon zelfde soort schoenen als op de foto, er is vast wel ergens iets vergelijkbaars en goedkoper :wink:

haha ik weet niet hoe ik het bij liefde & boys heb gezet, maar goed een foutje…
en mijn probleem is dat ik niet op hele hoge hakke kan lopen :pensive:

Waar heb je die jurk gekocht als ik vragen mag?

En misschien kan je er zwarte hakken onder doen,:wink:
Weet ook niet…
Beschouw dit maar als een upje!

asos.com =D… uhm wil geen pumps ahaha wel een beetje kieskeurig, alleen
ik moet er echt super uitzien met de trouwfeest van m’n oom. jeujs

ik denk ASOS.
& je kunt gewoon leuke pumps eronder doen, of in de zomer slippertjes, of ballerina’s

Zwarte pumps, flatjes of slippers.
Leuk jurkje hoor :grinning:

[i]Waar precies ((A))

Want vind 'm echt geweldig,maarja denk niet dat ik de goeie maat heb -.-

xx

En ehm…ja ik weet niet misschien zwarte schoenen zonder hak of een kleine hak…

En veel plezier Iedergeval :slightly_smiling_face:![/i]

haha dankjewel, uhm hoe moet ik het nou uitleggen, als je naar www.asos.com gaat evening dresses endan pagina 17:P kijk maar, misschien zit het er wel bij of een andere jurk.

kn je maybe foto’s drop zette.
ik weet niet welke kleur, en niet zo standaart zwart:( die heb ik al zat ahahah sorry

up joeeehoeee :headbang2

Moved to fashion.

Zelf zou ik pumps doen, of ballerina’s of slippers
sneakers staan niet, tenzij je een leuke aparte stijl hebt:)

tja het is voor een trouwfeest, dus geen sneakers:(… tja ik denk dat het toch uiteindelijk pumps worden… maar goed k wil eerst foto’s zien…:stuck_out_tongue:

hoi up

Zwarte hakken

je kan er ballerina’s onder doen of pumps. maar zoals je al zei kan je daar niet zo heel goed op lopen. dan kan je altijd kijken naar schoentjes met een heel klein iniminihakje van 2 cm of zo, noujaa je weet wel wat ik bedoel :stuck_out_tongue:

heb eventjes voor je gekeken, en ik bedoel zo iets (jaa ik weet het ze passen er niet helemaal bij maar wanneer hij helemaal zwart was geweest zal het heel leuk staan! )
http://www.scapino.nl/pro…choenen/dames/pumps/pump/

mm ja dankjewel, maar met zulke schoenen ziet het er zo goedkoop uit, ik kan wel op hakken lopen, maar niet van die 15 20 cm hakke ( overdreven:P)
kunnen gladiator sandalen met hakken hier onder denk je??

nee ik zal gladiator hakken niet doen! en persoonlijk vind ik het niet goedkoop uit zien hoor met dat soort schoentjes die ik bedoelde :stuck_out_tongue: maar als je op “normale, niet te hoge” pumps kan lopen zal ik er zwarte pumps onder doen :slightly_smiling_face: