Schoenen om veel op te kunnen lopen?

Hey heyy!!

Over twee weekjes ga ik met school naar Rome, en we hebben daar geen bus. Dat betekent dus dat we een week lang elke dag zo’n 25 km moeten gaan lopen! :bored:

Ik heb dus een probleempje want ik heb geen goede schoenen! Ik heb een paar afgetrapte Vans en verder een paar Nikes. Ik heb dus nieuwe schoenen nodig, zodat ik kan afwisselen enzo… Maar welke?

Ik wil ze wel later ook nog aankunnen dus ik denk aan nieuwe Nikes ofzo (maarja welke dan).

Mijn vraag is dus of iemand leuke schoenen weet/heeft waar je veel op kan lopen zonder al te veel blaren en pijn?? :slightly_smiling_face:

Goede wandelschoenen kan altijd. Wel prijzig.
Maar hoezo zou je moeten afwisselen met je schoenen? :’)

Een week lang op de zelfde sneakers lijkt me niet zo fijn haha, gegarandeerd blaren!

Ik zou gewoon een paar sportschoenen meenemen, die zijn er voor gemaakt om je voeten steun te nemen. Het nadeel van nieuwe schoenen gaat hoe dan ook het inlopen zijn.

Daar kunnen wij je geen advies in geven want voor iedereen is dat anders. Ik kan 24/7 op flipflops lopen of op sneakers, maar ik krijg toch echt geen blaren. Je kunt wel nieuwe schoenen gaan kopen, maar die zul je misschien wel moeten inlopen? En dat heeft dat nog niet zoveel nut lijkt me.

Idd, zorg dat je ze snel in kan lopen :slightly_smiling_face: Ik heb net drie dagen Disney doorgebracht op Nike Air Max 90, dat zijn voor mij de beste schoenen om lang op te lopen :wink:

Ik zou juist geen nieuwe schoenen kopen, dan krijg je toch juist blaren. Draag gewoon schoenen die je nu ook draagt. Ook al loop je veel dan krijg je geen blaren?

Skechers zijn wel schoenen waarop ik het wel een dag kan uithouden, lopen prima!

Ik zou inderdaad geen nieuwe schoenen kopen nu ivm inlopen. Nikes zijn toch ook prima? Die vind ik juíst fijn om op te lopen.

Toen ik naar Italië ben gegaan met school heb ik alleen maar op mijn nikes (air max) gelopen en die liepen prima.

Koop skechers met memory foam! Serieus, de beste schoenen die ik ooit heb gekocht. Kun je best lang mee lopen. Al denk ik wel dat échte loopschoenen wel beter zijn voor je voeten!

Inderdaad! Wel snel kopen zodat je nog 2 weken hebt om ze in te lopen.

Ehmm, tweedehands sportschoenen? Persoonlijk vind ik nike airmax het allerfijnst.

Air Max!

Als ik veel moet lopen dan loop ik juist het liefst op mijn Vans. Op de een of andere manier kan ik het daar echt de hele dag op volhouden (van 8 uur s’ochtends tot een uur of 10/11 s’avonds.) Was daar echt verbaasd over, want met bijvoorbeeld all-stars kan je me na een paar uur wegdragen :stuck_out_tongue:

Skechers