```html
~~
```html
Hierbij probeer ik aantal paar schoenen te verkopen. Ik vindt ze echt nog super leuk, maar ik draag ze gewoon niet. Daarom vindt ik het erg zonde als het maar in een hoekje blijft staan.
Bruine Dorothy Perkins schoentjes, deze heb ik in Edinburgh gekocht heb ze alleen nooit aangehad. Het is maat 38 en zijn dus echt helemaal nieuw, nieuw kostte ze ¤69,00. Maar ze mogen nu weg voor ¤20,- maar bieden mag altijd!!
Nieuwe legergroene enkellaarzen 38, gekocht uit Canada. Alleen ook nooit aangehad ben namelijk toch niet zo’n hakkenmens helaas vandaar dat ze weggaan. Deze mogen weg voor ¤10,-, maar bieden mag altijd!
Zwarte enkellaarzen ook in Edinburgh gekocht, kostte nieuwe ¤60,- en mogen nu weg voor ¤20,-. Bieden mag altijd het is een maat 39.
Maat 38 met stoere studs. Maar 1x gedragen. Voor ¤10,- mogen ze weg, maar bieden mag ook altijd. Twijfel vooral niet om te bieden, de prijzen zijn richtlijnen en ik wil ze gewoon kwijt! Prijzen zijn exclusief verzendkosten!!~~
```
Bruine blazer maat M, nog helemaal nieuw. Binnenkant zit een luipaardprintje, mag weg voor ¤10,-.
Schattig gebloemd hempje, maar M nog nooit gedragen. Mag weg voor ¤5,-.
Wijnrood shirtje met aan de achterkant stukje open met een lintje. Maat M, maar een paar keer gedragen mag weg voor ¤2,-.
Bruin met marine blauw gestreept jurkje, van de H&m. Nog maar 1 of 2 keer gedragen. Maat M en mag weg voor ¤5,-.
Zwart rokje maat M, mag weg voor ¤2,-.
Blauw zebra rokje, maat xs maar is erg elastisch. zelf heb ik maat M en pas hem ook.nog nooit gedragen en mag weg voor ¤2,-.
Gekleurd rokje maat M, nog nooit gedragen mag weg voor ¤2,-.
Hele mooie kokerrok van de C&A nog nooit gedragen. Maat 38 mag weg voor ¤5,-…
Alle bedragen zijn exclusief verzendkosten, bieden mag altijd!!
```