Schoenen maat 34, waar te kopen?

Hoi!

Ik zit met een probleem, voor mijn gevoel een best groot probleem.
Ik ben momenteel 15 jaar oud, en ik heb schoenmaat 34. Schoenen kopen is voor mij een dilemma, ook omdat ik best kieskeurig ben.
De afgelopen weken heb ik al via internet gezocht naar winkels of sites waar ze volwassen of volwassen-lijkende schoenen verkopen. Ook ben ik gisteren in Eindhoven geweest, geen resultaat.
Misschien past maat 35 me ook nog, aangezien ik steunzolen heb, maar in mijn huidige schoenen (all stars) zitten mij voeten een beetje los, terwijl dit wel maat 34 is.

Zit jij ook met dit probleem, of wil je lief zijn en mij helpen zoeken naar winkels of sites? Drop alles wat je kunt vinden hier, en dan hoop ik dat ik schoenen vind!

Greeeeeetz

volgensmij hebben ze bij de schuurman schoenen ook altijd een rekje speciaal voor kleine maten, en ik denk dat je via internet wel iets kunt vinden

Ik zal eens kijken, alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Qua sneakers en all-stars en vans enzo heb je ook vaak kindermaten (veel goedkoper ook).

H&M en primark schoenen vallen bij mij ook nog wel eens klein.

Van Haren had wel leuke laarsjes in kindermaat

En kijk bij italiaanse merken! Die vallen soms gewoon 2 a 3 maten kleiner ( bij mij dan), dus misschien heb je daar goed resultaat?

www.Kenzaa.nl

Petit fashion!

Bij mooieschoenen.nl hebben ze vaak hele leuke kinderschoenen! Ook bij Omoda en als je Vans leuk vind kun je die vaak ook in kindermaat krijgen. :slightly_smiling_face: