Schoenen kopen

Weet iemand waar je leuke herfst/winter schoenen kan kopen die niet al te duur zijn?

Thank you xxx

Uhm wat voor soort schoenen zoek je?

Warme schoenen, ik weet nog niet precies wat voor soort schoenen. Maar gewoon een winkel waar je verschillende schoenen kunt vinden.

Okee uhm ziengs, Schuurman schoenen, scapino (is meestal niet echt wat maar miss loop je net tegen iets aan…), verder zijn er in je plaats miss nog wel kleine winkeltjes in jou plaats waar ze sale hebben … Ik was laatst ook in zo’n winkel waar ze fabrieksuitverkoop hadden in die winkels kan je voor 30 euro leuke laarsjes/schoenen kopen waar je normaal zo 100 euro voor betaald. && je zou nog via internet kunnen kijken, dat is heel overzichtelijk en je kan de schoenen zo vergelijken met de prijs van een andere winkel waar ze dezelfde schoenen hebben (zo betaal je nooit teveel;) sites als beslist.nl zijn daarbij wel handig. Nog een voordeel is dat je ze rustig thuis kan passen en zo weer terug kan sturen.
Maar waar woon je (is wel handig i.p.m winkels;)

Jd Sport!! Is echt een fijne winkel

Ik woon dichtbij Breda, ik wilde morgen in breda kijken en hoopte wat leuke winkeltjes tegen te komen :slightly_smiling_face: Maar leuke warme schoenen vinden is echt een ramp.

Jaa klopt, je moet altijd net tegen iets aanlopen… maar vind nooit iets echt mooi.
Heel veel succes en ben benieuwd of het is gelukt.

ps. Okee, Breda ken ik niet zo goed, dus ik ken er ook geen kleine leuke schoenenwinkeltjes…

Ik kijk meestal bij Omoda.nl