Schoenen in Leiden

Hee! Ik ga binnenkort naar Leiden om te shoppen en daar ben ik ook best vaak geweest al maar ik vroeg me of of je in Leiden ook leuke schoenenwinkels hebt zoals de axischoen of schoenenkampioen? en las ergens anders dat je in de haarlemmerstraat een soort outlet store hebt met broeken van bijv DKNY en Tommy Hilfiger, zit die er nog? en weten jullie nog leuke outlet store’s? of kleine winkeltjes met leuke dingen voor een betaalbare prijs?

alvast bedankt!

Upje voor jou. Moet even iets kwijt over Leiden. Kwam er laatst en o mijn god… Wat heeft Leiden toch een lelijke treinstation.

ja die zit daar ja!
zeg maar als je van het treinstation komt dan kom je de haarlemmerstraat in en dan helemaal recht door tot dat je over kan steken en daar bijna op de hoek aan de rechterkant heb zit die winkel.
als ik het goed heb, succes

Met die outletstore bedoel je volgens mij If & Co Outlet? Ja, die zit er nog!
Ik weet alleen niet welke straat, maar gewoon in de grote winkelstraat waar de H&M etc ook zit.

hee,
ik woon zelf in leiden, en je hebt hier echt heeel veel schoenen winkels, bijv. sascha, invito en echt nor veeeeel meer.
x

echt super bedankt alvast!
x

van Haren, Schoenenreus, Sacha, veel van die Nike-schoenenwinkels… en… vast nog veel meer maar ik kom niet zo vaak in de Haarlemmerstraat (winkelcentrum Leiden)

In de Haarlemmerstraat: Invito, Pro Sport, Amigo, Sascha, Cinderella, Van Haren, Peppermint en nog heel wat van die nike winkels… Je ziet ze vanzelf :wink: