schoenen in de winter

hiiii, wat voor schoenen dragen jullie in de winter?? ik heb een heeel klein probleempje namelijk want me moeder vind dat ik mijn vans niet in de winter kan dragen met sneeuw enzoo, dus dat ik alleen maar laarzen aan moet. Ik heb dus vans, hoge zwarte en hoge bruine laarzen.
maar wat dragen jullie meestal?? en moet ik er nog iets bij ofzoo??
byee x

en alvast thxx

Kijk eens in dit topic:
http://forum.girlscene.nl…2011/list_messages/207832

ik draag meestal ugs in de winter of mijn kleine laarsjes met een hakje van 5 cm of ^^
heel soms draag ik mijn pumps(7cm -12cm) met beenwarmers er op, alleen als het dan niet gesneeuwt heeft of regent ^^
ik draag m’n allstars ook wel eens in de zomer maar ik spuit ze dan in met zulk spul waardoor er geen water meer doorheen kan ^^

Ik heb laarzen en gewoon sneakers.

nike’s korte uggs en lange uggs uhm, laarsjes met bont en sleehak

sneakers

uggs, sneakers & laarzen

laarzen met bont of iets anders er in anders vriezen je tenen er als nog af.

Dr Martens :guitar: of gewoon veterlaarsjes ? Of euhm als je dan toch per se van die sneakerachtige dingen wil dragen , maar niet in stof , er bestaan toch leren modellen ook?

Sneakers, Allstars, en laarzen met nep bont erin, en de achterkant gebreid. (Klinkt lekker vaag, maar ze zijn heerlijk warm & leuk;p)

dr martens zijn idd tof (:.

maar ik ga denk ik weer uggs bestellen. Niet de meest charmante schoenen, maar ze zijn zoooo lekker warm.

Ik koop altijd van die neppe Uggs voor als het sneeuwt. Dan heb ik tenminste lekkere warme voetjes.

Als het regent, kniehoge laarzen met hak… Als het vriest/sneeuwt, overknee leren laarzen met fleece beklede binnenkant (3 cm hak merk je niets van). I shall not have wet or frozen feet! :stuck_out_tongue:

Voor als het echt sneeuwt en ijzelt leef ik in deze schoenen:

http://img809.imageshack.us/img809/1092/screenshot20111030at450.png

Anders heb ik veel verschillende… suede overknee laarzen, platte leren laarzen, korte laarsjes, gevoerde veterpumps…

WAUW, waar heb je die weg?

Manfield. Ik werk er, dus koop regelmatig wat met korting :’)
(ook al waren deze een cadeau van mijn liefje omdat mijn tenen eraf vroren vorige winter xD)