Schoenen in de wasmachine?

Ik was gister nogal dom geweest, en ik ben dus op mijn witte allstars gaan stappen.
In de kroeg is een een dropshot gevallen en je raad t al: over mijn schoenen heen…

Nu wil ik ze dus in de wasmachine doen, maar moet ik ze dan eerst inspuiten met vlekken spray? en op welk programma moeten ze? Ik kan in de gebruiksaanwijzing van de wasmachine niets vinden haha

Vraag het aan je moeder?
Denk niet dat iedereen weet hoe jouw wasprogramma werkt etc

Je hebt schoenenshampoo van iets van collonil ofzo, dat werkt als het goed is ook voor textiel. Kost 6 euro, zou dat eerst proberen.

En anders gooi het in een emmer met warm water en wat wasmiddel?

Nee klopt, bedoelde ook eigenlijk temperatuur haha. Maar bedankt meiden! :slightly_smiling_face:

Volgens mij wast mijn moeder mn all stars altijd op 30 graden. haha

ik heb beige net geen witte all stars en ik doe ze altijd gewoon in de wasmachine, en ze komen er meestal wel schoon uit op een paar kleine vlekjes na.

Je kunt ze gewoon in de wasmachine gooien zonder er iets mee te moeten doen hoor. Zolang je ze niet te heet wast komen ze er als nieuwe weer uit!

Ik doe mijn sneakers soms in de wasmachine, wikkel ze altijd wel in een deken voor de zekerheid.

Allstars kun je prima uitwassen. Gewoon in een kussensloop en dan op 30 graden.

Wolwasprogramma. Dat is het mildste programma van de hele wasmachine.

Ik doe ze altijd in een waszak en dan op de wolwas. En dan met een klein beetje wasmiddel of helemaal geen. : )

Groene zeep wil ook nog wel eens helpen. Boenen!

Ossengalzeep is echt een wondermiddel!

Ik heb mijn allstars wel eens in het handwasprogramma gewassen. Ging prima.

Ja die kunnen best in de wasmachine! Ik zou ze wel even in een waszak of een kussensloop doen om je schoenen en ook de wasmachine te beschermen. En dan een mild wasprogramma (handwas of wolwas of iets dergelijks).