Schoenen in de lucht

Kan iemand mij deze verschijnsel uitleggen? :anguished:?

http://i48.tinypic.com/2mh8u41.jpg

Huh?

koorthangen is dat

ik geloof dat er dan mensen uit van die gangsterwijken, als er dan iemand doodgeschoten wordt hebben en ze geen geld voor grafstenen enzo dus hangen ze hun schoenen op als herdinkingssymbool.

Schoenen die aan een lijn hangen. zomaar? ik weet het niet! Laatst zag ik het weer in a’dam.

ah thx! :grinning:

ik heb geen idee, hier onder de skatebaan doen ze dat altijd maar dan zondr betekenis :’]

uit respect voor iemand die is overleden vermoord, in getto’s.

bij ons ook er hangen echt super veel schoenen in een boom [x

Idd, wij hangen altijd onze oude schoenen(en sommigen zelfs bmx/skateboards) in de boom .

Dat heb ik wel eens gezien op vakantie, geen idee voor wat eigenlijk.
Denk idd over dat respect voor een vermoord/dood persoon.

Ik heb geen idee, maar in de film Big Fish hingen er ook schoenen aan zo’n touw en daar betekende het dat degene van wie de schoenen waren altijd op die plek zou blijven.

Dat doen ze in zo’n bepaalde wijken als teken dat er drugs worden gedealt.
Tenminste, dat zeiden ze een keer in zo’n programma.

neejong, 2straten bij mij verder op hangen ook 3paar allstars aan een lantaarnpaal helemaal boven, is echt wel geen drugswijk. Is juist de ‘betere’ wijk

Dat wil niet zeggen dat er daar geen drugs gedealt worden.
En dan lijkt het me ook raar dat ze in zo’n “betere wijk” die schoenen daar hangen
als herdenkingssymbool voor overledenen omdat ze geen grafsteen kunnen betalen.
Maargoed, misschien hangen ze daar wel gewoon voor de lol, wie weet.
Ik zeg alleen wat ik in dat programma heb gehoord, weet ook niet zeker of dat waar is he.

ik heb ooit is ergens gelezen dat er dan s’ avonds op die plaats drugs gedealt worden.

Ik hoorde ergens dat daar dan het ‘territorium’ van gansters zou zijn ofzo. Eerst hingen ze hier ook en toen weer weggehaald, maar later hingen ze er weer. Ook echt vet hoog boven de straat, dus vraag me ook af hoe ze ze opgehangen hebben… Maar ben ook wel benieuwd wat de echte reden is…

hier in t dorp is het ook, op de grens van duitsland… hangen echt 20 paar in de boom… en het is hier totaal geen ghetto…

@cowsdontfly HAHAHAA weet ik dat ook weer:’)

ik keek zo extreme home make over en toen zeiden ze dat het betekende dat het een speciaale “drugsdeal” code is dus zegmaar wel met dat er drugs gedeald word maar je zou aan de schoenen kunnen zien wat voor… dacht ik

Ik woon in Amsterdam aen het hangt op elke hoek van de straat. Het gaat om drugsdeal. En elke soort schoen is een andere soort drugs. heb ik gehooord. Hahahaha.