Schoenen houden, of terugbrengen?

Heee, ik heb deze gympen gekocht, alleen ik begin toch een beetje te twijfelen, ik kan ze nu namelijk nog terugbrengen. Wat vinden jullie?

http://i35.tinypic.com/20ggt9z.jpg

ik zou ze terug brengen, maar als jij ze leuk vindt.

Ik vind ze leuk!
houden dus.

Ik weet niet waarom je twijfelt en waaraan, dus ik kan je nie echt helpen. Maar ik vind ze niet zo, maar ik ken je ook niet, dus weet ik niet hoe ze je staan enzo.

Ik vind ze niet leuk,
maarja iedereen heeft een andere smaak en als jij ze leuk vind hou je ze lekker. Maarja, ik lees dus je twijfelt dus i deeeunt know.

*je hebt niks aan dit bericht, weet ik*

Ik vind ze niet zo mooi, maar ik hou gewoon niet van dat soort schoenen…

Als het écht je stijl is, houden. anders niet

mijn mama (en meer mensen die ik ken) zeggen altijd: Bij twijfel NOOIT doen !!!
maargoed, ehmm, t zijn nikes, dus meestal wel duur, dusse, je kan beter terugbrengen en het geld besteden aan iets waar je niet over twijfelt en wat je echt mooi vind…
x

als je er nu al aan twijfelt is het zonde… dan blijven ze in de kast liggen dat is bij mij meestal… Ik zou ze dan terugbrengen

Hee die heb ik ook !
Ik zou ze houden, ze lopen echt heel fijn en zijn niet kapot te krijgen !

sorry, ik vind ze echt niet leuk. maatjaa
x

Ik vind de bovenkant er heel wazig uitzien >.<
Niet echt mijn styl

Ik vind ze niet mooi

houden

Terug brengen
Ik vind ze afschuwelijk!

Een vriendin heeft die.
'T gaat.
Niet echt super.
Ik zou andere kopen.

Ik zou ze persoonlijk terugbrengen… en zeker als je twijfelt, bij mij belandt het dan ergens achter in mn kast!

persoonlijk zou ik doorlopen als ik ze zag staan… ze waren me niet opgevallen,
maar je kan ze best wel leuk combineren lijkt me…

het is niet mijn smaak, dus ik zou ze zoiezo al niet kopen, maar als je twijfelt moet je ze gewoon terugbrengen, want bij twijfel komt het toch ergens onderin je kast :$.

TerugTerugTerug!!!