Schoenen en veel kleding!! Vanaf 1 exclusief!

Hellooo, :upside_down_face:

Ik heb even een nieuw topic aangemaakt, de andere was namelijk niet meer zo overzichtelijk.
Alle prijzen die er staan zijn richtprijzen, dus bieden kan altijd, ik wil er namelijk gewoon zo snel mogelijk van af! Meeste prijzen zijn exclusief verzendkosten, als het inclusief is, staat het er bij!

1. Broek Pull & Bear. Maat 40, maar die maten vallen kleiner uit, dus meer maat 38.
    Ik heb hem helemaal niet gedragen, het prijskaartje hangt er nog aan. (Hij was 25,99)
    Mag voor ong. 11 inclusief weg!

1. Broek St. Lanki. Maat 38. Niet gedragen! Mag voor ong. 7 inclusief weg.

1. Broek Kuyichi. Maat 36. Deze heb ik wel gedragen en is ook een beetje verwassen op de knieën. Daarom mag hij ook voor de verzendkosten + 2,50 weg!

1. Broeklegging Geisha zonder zakken. Maat S. Ziet er nog prima uit! 5 exclusief.

1. Rokje Jennyfer. Maar 38. Is maar 2 keer gedragen, dus ziet er nog goed uit. 4 exclusief

6.Bekende rokjes van Sutherland. Zien er allebei nog goed uit! Blauw is maat S en Grijs maat M.
3 exclusief

1. Mooi shirtje/jurkje van Tricotonic met open schouders. Maat S/M. Was redelijk duur en heb hem nog nooit gedragen!
    12 exclusief.

1. Shirtje Mango. Maat M. Niet gedragen. 5 exclusief

1. Mooi shirtje. Kan denk ik het beste met XS of S (of kleine M). Niet gedragen! 7 exclusief.

1. Shirtje ?? Kan met S en M. Deze heb ik ook maar 1 keer gedragen, dus ziet er goed uit. 7 exclusief.

1. VERKOCHT

1. Giletje Sisterspoint. Maat XS. Overgekocht op girlscene, maar ook helaas toch niks voor mij. 4 exclusief.

1. Shirtje/jurkje Donna Bizzarra. Maat S. Maximaal 3 keer gedragen. 4,50 exclusief

1. Shirtje/jurkje Soleil. Kan met XS/S/M. 6 exclusief.

1. Topje Sisterpoints. Maat XS. 2 exclusief.

1. Topje Vero Moda. Maat XS. 2 exclusief.

1. Topje Blanco. Maat 36. 2 exclusief

1. Topje (Volgens mij van Vero Moda). Maat S. 4,50 exclusief

1. Kort colbertje van Perla Nera. Maat S. Één mouw is een klein beetje uitgerekt. 7 exclusief

1. Blousje H&M. Maat 34. 2 exclusief.

1. Blousje Vero Moda. Maat XS, maar kan ook makkelijk met S en M. 3,50 exclusief

1. Bruin Colbert Camaieu. Maat 36. Niet gedragen. 6,50 exclusief

1. Shirtje Only. Maat S. 2,50 exclusief

1. Jurkje Only. Maat M. Niet gedragen! 5 exclusief.

1. Shirtje/Jurkje H&M. Maat M. 2 exclusief.

1. Shirtje America Today. Maat S. 1,00 exclusief

1. Topje Foremma. Kan met XS en S. 1,50 exclusief

1. Bodywarmer Madonna. Maat S. Maar een paar keer gedragen! De muts kan er ook af.
    6 exclusief.

1. Sleehakken maat 36. Niet gedragen, heb ze helaas te groot gekocht. 12 inclusief 6,75 verzendkosten.

1. Sleehakken Pieces maat 36. Heb ze hier op Girlscene gekocht, maar ze waren helaas toch te groot. 12 inclusief 6,75 verzendkosten.

1. Hakken maat 37, leren zool. Niet gedragen. 16,50 inclusief 6,75 verzendkosten.

Valt 11 heel strak of is het een wijdvallend model?

1. Mooi shirtje/jurkje van Tricotonic met open schouders. Maat S/M. Was redelijk duur en heb hem nog nooit gedragen! [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]12 exclusief. Ruilen?? Note me!

upje

leuke spulletjes

dankjewel:)

Ik bied 5 incl op 11 :slightly_smiling_face:

upje

upje

:upside_down_face:

up

nummer 12 is leuk! ruilen?
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/im-back-verlaagde-prijzen-veel-updates-alles-moet-weg-264352.0.html
&
http://www.marktplaats.nl/verkopers/6269631.html

up

upje