Schoenen dolcis

Vallen de schoenen van dolcis groot of klein (of gewoon normaal?)
Dank u!! :grinning:

Bedoel je alle schoenen van Dolcis? Want het verschilt denk ik.

Bij mij gewoon normaal, maar ik koop daar niet zo vaak schoenen.

ik bedoel eigenlijk deze
http://www.dolcis.nl/Shop…g=Dolcis&productid=248912

Dacht dat het voor alle schoenen wel een beetje hetzelfde zou zijn

die wou ik eerst ook bestellen alleen dat was paar dagen voordat k op vakantie ging dus dat lukte nie en nou zijn ze dr nie meer in mn maat :@

ze vallen gewoon als andere pumps, bij mij isdat meestal n maat kleiner dan met sneakers ofzo maar mss ligt dat wel aan mn smalle voeten

WOW, heel mooi. Waarom nou weer zo hoog.
maar ik kan je niet helpen met je vraag, beschouw dit maar als een up.

ik weet niet. mooie schoenen zeg! en lekker goedkoop =)

Echt geen idee van, heb er nog nooit schoenen van gekocht;
beschouw dit maar als upje

Dank je, ik hoop dat ze ze ook in de winkel hebben. Ik zie nu namelijk pas dat ze ze toch niet meer in mijn maat hebben :frowning_face:

die heb ik gepast en ze lopen echt k*t,
de onderkant is heel raar met dat hout-achtige XD
maar ze waren mij breed dus ik denk dat ze normaal vallen want ik heb smalle voeten :wink:

Ik heb ze in de winkel een keertje gepast, ze vallen precies goed! En ze lopen heel apart, niet in negatieve zin. Ik vond het best fijn zelfs.
Hoop dat je ze nog kan vinden. :wink:

Ik heb die ook!
Ik heb normaal ongeveer 36 half, maar ze hadden alleen nog 36 dus had ik die maar besteld, en ze passen perfect! Ze hebben niet zo smalle pasvorm, dus dat is wel fijn. De maten bij dolcis zijn trouwens een beetje weird, ik heb ook een paar zwarte pumps van de dolcis in maat 37 die veel te klein zijn, terwijl maat 37 normaal veel te groot is.

Hoi, ik heb daar pas pumps gekocht. Ik heb maat 40 en ik heb ze ook gekocht. Ze zitten perfect.

Volgens mij gewoon normaal.

Ik weet niet
kocht er alleen vroeger wel eens wat =]