Schoenen die er kleiner uitzien dan ze zijn

Weten jullie schoenen die je grote schoenmaat wat kleiner laten lijken? Ik vind mezelf namelijk een beetje (lees: veel) uit verhouding. Ik heb maat 41 btw. In All Stars lijken mijn voeten nog groter en ook mijn ballarina’s zien er niet bepaald klein uit, dus wie weet?

xx.

hoge hakken?

Hakken?
Van all stars worden je voeten idd veeeel groter xD

hoge hakken lijkt me :stuck_out_tongue:

Nike airrrrmmeeexxxx

nike airmax’ zijn lelijk. :’)

maar ik ben al 10cm groter dan mijn vriendinnen. xD
maargoed ik zal wel eens kijken hoe dat staat.

nike air max vind ik niet zo mooi eerlijk gezegd.
(sorry, ik vraag om hulp en vervolgens wijs ik het af… toch bedankt hoor!)

nike dunk hi, die horen groot te zijn, DAT IS MOOI.

Nee. maar je vroeg ook niet of iemand ook mooie schoenen wist. :slightly_smiling_face:

zwarte schoenen, dan lijken je voeten ook kleiner.

Sneakers met een best wel heel ronde neus (sommigen zijn best puntig, nouja dat zijn ze niet maar als je ze aan hebt lijken je voeten opeens groter:’) en pumps, maar aangezien je al een stuk langer bent dan je vriendinnen is dat niet zo’n super oplossing.

iedereen zegt altijd dat van all stars je voeten groter lijken, maar ik heb mt40, en mijne zien er helemaal niet groot uit!
ik zou sowieso wat donkerdere schoenen kopen. :grin:
x-

shabbies! en uggs vallen kleiner dus die zijn al groot. dus;
uggs&shabbies

broeken met rechte of wijde pijp… dus niet te smal…

Schoenen met een ronde neus, eventueel een hakje erbij.

Sorry dat ik zo’n oud topic omhoog haal, maar ik wil graag zomerschoenen gaan kopen en ik kom er maar niet uit.

Upje dus. ^^

Ik heb precies het zelfde probleem; Een man zei is een keertje in de winkel, Probeer drukkere schoenen te kopen,( dus met meer kleur) En inderdaad hoge hakken. Ik heb trouwens ook allstars met mij maatje 41/42, en ik doe er gewoon gekleurde veters in, en dan valt het best mee met de grote.

X

le coq’s!
maat 41 is soms echt irritant.

Ik heb zelf maat 40. Ik moet sowieso geen sneakers doen, en als ik sneakers ZOU willen moet ik iets hogere doen.
Balerina’s zien er ook niet uit.
Ik draag altijd pumps en dan zie je er helemaal niets van!
Probeer de aandacht weg te trekken van de punten van je neus, dus koop bijvoorbeeld minnetonka’s (die zijn overigens wel plat) want daar zitten slierten aan waardoor het minder opvalt dat jou voeten groot zijn!

schoenen met veel kleuren en lekker druk:)